Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle koselige jenter her inne.

I dag har vi vært på ul og fikk se ikke mindre enn to små bankende hjerter. Det er uvirkelig, og vi er så utrolig glade. Vet at det er en spennende tid vi går inn i nå - er bare 6+3. Da jeg fikk jenta mi for 2 år siden var der også en tvilling, men den forsvant tidlig.

Men alle dere som prøver: Det går virkelig an!! Jeg ønsker dere all mulig lykke og hell framover.

Mange klemmer til dere fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7023405-det-g%C3%A5r-virkelig-an/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei på deg Åleby.

Gratulerer så mye, så utrolig morro dette var. Tenk 2 stk, helt fantastisk dette :)))

Joda da har vi møttes da , hi hi. Kjemperart å plutselig ha et ansikt på en av de man skriver med.

Veldig hyggelig å se dere i sted. Tenk at vi skulle møtes på uttak, innsetting og den første UL. Dette er morsomt.

Ønsker deg og din kjære lykke til nå, denne gangen går det bra. Og til sommeren sitter dere og vi med små nyfødte babyer. Dere 2 stk og vi en.

Vi må holde kontakten fremover, blir noe spesielt med deg :)

Kos deg videre og nyt lykken nå.

Hils så masse.

Stor klem fra

Gratulerer så masse Åleby!

Ja jeg vet det går ann :)

Jeg har også vært på ultralyd i dag. Har vært så redd for at det har gått galt denne gangen også. Er bare 4+6, men det var faktisk 2 små spirer hos meg også :) Håper så inderlig at jeg får beholde begge, men vet sjansen er stor for å miste den ene.

Skal på ny ultralyd om 2 uker, så da håper jeg også få se 2 bankende hjerter.

Masse lykke til til deg også framover!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...