Gå til innhold

Da var jeg tilbake fra UL :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen blotter i sikte her nei... :( Passet godt på at mamman og pappan kunne få lov å lure litt til :)

Jordmor sa at hvis hun måtte gjette på noe, så måtte det evt bli jente, men hun var veldig veldig usikker...

Også var det kun en der inne :) Så det er good plass i den store magen til mamma.. :)

Så da får vi bare smøre oss med tålmodighet litt til... Og så jeg som var så spent da! jaja... :) Frisk som en fisk var h*n ihvertfall, og det er det viktigste! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at alt er bra da. Da blir det ekstra spennende da, å se hva det blir. :-) Lykke til.

Skrevet

Gratulerer med friskt barn da! Du er heldig som har vært på UL, jeg er så spent at jeg er helt kvalm. Men jeg må smøre jeg med tålmod, det er 3 uker til jeg har time! Sukk!

Hvordan klarer dere å vente? Du sier du er stor.. Mistenkte du tvillinger?

Skrevet

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! :)

Ja, vi mistenkte tvillinger en god stund :) Hadde nok ikke klart å vente til fødsel, men vi er med på STORK-prosjektet til Rikshospitalet, så vi har en ultralyd.desember også, så forhåpentligvis så viser h*n seg fram til jul :)

Gled deg til ultralyden, fantastisk å se babyen sin :) Bildet henger allerede i stua :)

Skrevet

ååå...der var du jo..hehehe...var en frisk baby ja...men det er like bra....grattis....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...