camelia4årpåvent Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg er i min første prøveperiode- har gått 11 år på pillen.....Har jo vært mye inne på disse sidene den siste måneden, har lært utrolig mye av dere! Jeg har også fått testedilla som veldig mange andre her inne- og i går slo eggløsningstesten fullt ut - positiv, på den 15 dagen i syklusen. Kan jeg være så heldig at jeg har en ørliten mulighet til å bli gravid denne mnd, eller/og få en nogenlunde normal syklus? Er bare overrasket - hadde aldri trodd jeg ville finne eggløsningen den første måneden etter pillen, eller er det kanskje normalt ? Har mye igjen å lære...... Ha en fin-fin dag, alle sammen!
Anne-B. Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hadde EL jeg også første pp etter pilleslutt, og var veldig overrasket! trodde nemlig at jeg nok måtte bruke litt mer tid for å få orden i systemet igjen.. Men jo, så lenge du har EL, så er det en mulighet for det, om alt annet klaffer Ha en fin dag du også!!
camelia4årpåvent Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Hei! Takk for svar! jeg krysser fingrene, men uansett utfall er jeg kjempeglad for eggløsninga =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå