Gå til innhold

Vanlig???

Andreas kom 17.Mai 2006

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror endelig de 2 tennene som har vært synlig ned i munnen på gutten min kommer snart. Han er rød og varm i kinnene (ikke feber) , sikler ekstremt mye og MÅ ha noe i munnen hele tiden.

Men han sover også mer enn vanlig,er det vanlig?? Nå sov han i nærmere 3 timer,pleier å sove 1 time. Vært våken ca 1 time,og klarer nesten ikke holde øynene oppe stakkars.. Har også noe dårligere matlyst og vil nesten ikke drikke vann :( Drakk mellom 200 og 300ml daglig for noen dager siden,nå får jeg kun i han maks 100ml..

Håper de tennene kommer opp snart,ikke mye moro når han ikke har det godt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det rare er jo at han virker mest plaget på dagtid,sover stort sett gjennom natta,men våkner noen ganger etter han har lagt seg på kvelden. Stille mellom 23 og 7 ....

Skrevet

Helt vanlig!

Diare og bleieutslett følger også ofte med...

Skrevet

Ok,takk for svar :)

Ja,syns han er litt rød på stumpen også..

Skrevet

Hei! Jenta vår kom også 17. mai. Hurra for dem!!

Her har 2 tenner kommet opp nede nå. Begge kom samtidig i løpet av et par-tre dager. De dagene var det mye grining, sikling, avbrutt soving som medførte trøtt jente hele dagen og mye tull med flaska (hun får mme). Helt norrrrrrrmalt (:

Skrevet

Mye tull med flaska ja,det er det her også :( Får håpe det går like fort her som hos dere da :)

Eneste forskjellen her er at det virker som om gutten min skal sove seg gjennom det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...