Simåne Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Sånn her er en liten klubb til deg vennen :-) Jeg kjeeeder meg, savner å gå på jobb.......bli møtt med 18 unger som smiler og sier god morgen, alle de gode barne klemmene.... Men her sitter jeg alene og grubler over alle verdens problemer, gidder ikke gjøre noe husarbeid, selv om hybel kaninene skriker mot meg..... Huff og snart må jeg gå ut i reinet og bort til legen, har time kl 13.30, kommer sikkert ikke inn før kl 1430 blæ det er kjedelig. Hvor er du fra da? Hvor gammel er du? Jeg er 26, fra sandnes, jobber egentlig i barnehage, men er sykemeldt, pga min stoooore kropp, venter en liten gutt i slutten av desember
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Å! Dagen min ble med ett litt bedre hehe,_jeg_ fikk min egen klubb!! Jeg og savner den lille rutinen,at man faktisk har noe å se frem til i løpet av dagen. Hadde faktisk satt pris på å skulle til legen i dag,for da hadde jeg hatt en plan Selv om det muligens er en smule kjedelig å vente på å få komme inn... Jeg er fra Ringsaker,gode gamle Brumunddal. Er 22 år. Jeg jobba som fotograflærling,og på bakeri,men ettersom de ikke hadde noe annet enn nattarbeid til meg på barkeriet så sa legen til meg at jeg måtte søke om svangerskapspenger,ettersom jeg hadde en blødning så var ikke nattarbeid bra visst nok... Jeg skal ha gutt i midten av januar. Har en søster som bor på Kvernaland faktisk Hu driver en frisørsalong der.
Simåne Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Heisann :-) Måtte bare ha meg en kjapp dusj før jeg stikker ut, vil ikke stinke ut hele vente værelset...... Fotografering og baking, kan godt forstå at du savner og jobbe. Jeg elsker å fotografere, har et canon eos 500 diggital kamera, første digitale speilrefleksen som kom ut. men synes egentlig svart hvit film er gøyere, er mer ekte liksom. men gidder ikke bruke det gamle kameraet nå, gøy å få se resultatet med en gang :-) Baking er jeg ikke så god på, men det bor en liten gormee kokk i meg, elsker å lage fine middager og deserer :-) Huff nå må jeg se til å komme meg ut....... Snakkes ;-)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk ikke fotografere så mye hos fotografen da,så skal søke ny lærlingplass etter permisjonen. Jobba mest med photoshop,men har jo ett vanlig digitalkamera her,og et speilreflekskamera,men det går jo selvfølgelig på gamlemåten. Jeg liker veldig godt å jobbe i mørkerom,men er jo begrensa hvor mange steder man får gjort det. Ikke akkurat som om jeg kan ta barnerommet og gjøre det til mørkerom Det var vel ikke så mye baking som kvalitetskontrolering av pølsebrød Så var ikke den beste jobben,men veldig godt betalt,så var godt å få med seg de pengene Jeg ble faktisk bedt med på ett barn i magen møte i dag,av ei venninne av meg. Er sånn helsetilbud her,at alle gravide kan komme å snakke med jordmor og familierådgiver om hva de måtte ønske en gang i uka. Det var jo koselig Så dagen har ikke blitt så værst allikevel,selv om det kanskje virket sånn når jeg stod opp.. Hvrodan var det hos legen? Slapp du å vente lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå