Gå til innhold

VELDIG UROLIG OM NATTEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 4 mnd har de siste tre ukene vært veldig urolig om nettene. Det virker på en måte som om han presser på noe, kaver og fekter med armer og bein. Han legger seg alltid i sin egen seng i 19 tiden, men etter første måltid i tolvtiden finner han ikke roen igjen. Har da hatt han i vår seng fordi det er lettere og roe ham da. Roer seg med litt pupp, men våkner innen en halv time og er like urolig igjen. Slik holder han på til det er tid for å stå opp. Holder nesten på å bli gal av konstant avbrutt søvn!!! Noen som kan tenke seg hva det kan være? Skal ta kontakt med helsesøster men lurer på om det er noen av dere der ute som har opplevd liknende som vet hva det kan være...

Hilsen trøtt og desperat mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får han nok mat på dagtid da?

Jeg måtte begynne med grøt da min gutt var 3mnd nettopp pga dårlig søvn. Også mulig han sover for lenge på dagen.

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve med litt grøt på kvelden ja, men føler han får nok mat i og med at han er så blid og fornøyd på dagtid. Men skader jo ikke å prøve...

Skrevet

Det kan også hende han sover for lite på dagen, søvn avler søvn og det er ikke tull. Det har vi erfart her i huset. Hos oss ble det færre oppvåkninger (men ikke helt bra akkurat) når han klarte å ha hvert fall en hvil på mer enn 30 minutter. Jeg prøver bare å får han til å sove så mye som mulig, egentlig. Vet hvordan du har det, det er jævlig. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...