Gå til innhold

Har dere begynt å shoppe litt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg! har sett litt på bodyer, er så koselig å kikke:) kommer nok til å hamstre MYE når jeg får vite kjønnet.. nesten bra at det er en stund til;)

så kjøpte jeg vogn på auksjon, trodde aldri jeg skulle få den men plutselig var den min! fikk den for 950, flott kombivogn, svart med hvite kanter... tror faktisk den er helt ny. (www.gooba.com, visst du er interessert:)

hvor langt er du på vei da? på følelsen hvilket kjønn det blir?

Jeg har kjøpt 2 høstdressser - en rosa og en mørkeblå hihi!!

Gir bare bort den andre da :)

Angrer for at jeg solgte alt jeg hadde etter lillegutt - nå må vi kjøpe alt nytt igjen - seng, stellebord, vogn, vippestol osv....

Næ,tør ikke kjøpe noe enda! Tenker på hvor fælt det vil være å se alle de tingene om jeg mister.. (har mista en gang før)

Men jeg kikker masse da,mest på klær:-) Nå er det jo mest vinterklær i butikkene,og jeg skal ha i juli,så det passer uansett dårlig! Får helt prestasjonsangst når det gjelder dette med handlinga, jeg aner vel ikke hva en baby trenger og ikke trenger,hi-hi! Står det en liste noe sted eller?!? :-)

Annonse

Nei, tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe noe før tidligst etter den ordinære ultralyden, antagelig ikke før etter uke 25-30 en gang. Men, så har vi mye fra før av da! Egentlig trenger vi bare ny madrass til sengen (ny for hvert barn) og dreamybag til å hekte på Quinny vognen vår. Muligens en ny bilstol. Og så klart litt nye klær ville vært kos.

Jeg har ikke kjøpt så veldig mye. Har tenkt å vente til etter jul. Blir uansett ikke så lett å handle siden vi ikke skal vite kjønnet. Men besteforeldrene har begynt da. Og jeg har kjøpt et nydelig teppe i en slags mosegrønn farge i bomull. Vi får jo sommerbarn. Har fått vite at mamma og pappa vil kjøpe sengen vi ønsker oss. Vil ha sengen fra Stokke. Vet den er alt for dyr, men har så veldig lyst på den. Tenkte å kjøpe vogn brukt på finn.no. Bor i Oslo, så det skulle vel ikke være helt umulig å få tak i en pent brukt en. Vi har ikke så stor leilighet, så jeg må begrense meg litt. Har ikke plass til så mye stæsj uansett.

så gøy da:)

ser du venter nr.2.. hvordan er det med barneseter- kan man bruke sånne "store" fra 0-18 kilo helt fra de er nyfødte?

mulig det er et rart spørsmål, men er jo derfor dette forumet finnes, for å få greie på ting;)

på forhånd takk!

Nei, det kommer jeg nok ikke til å gjøre på en stund. Det er ikke så mye vi trenger heller, da vi har det meste fra nummer en. Vi skal nok kjøpe en ny vogn og nytt bilsete etter nyttår.

Ellers kommer jeg nok bare til å kjøpe nøytrale sommerklær og småting rett før babyen kommer. Så får jeg heller shoppe litt gutte- eller jentetøy etter det, om det er behov for det. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...