Gå til innhold

Klage dag

PetuniA *HøygraviD*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk ikke vært borti ett eneste menneske i dag,og allikevel føler jeg meg i dritt dårlig humør. Sikker på at dette er en dag der alt går rett i dass.. Optimismen er langt unna.. Hadde en så utrolig ke dag i går med nedkjefting fra onkler og ekstrautgifter( IGJEN) og hele pakka,så nå føler jeg bare at dagen i dag umulig kan bli bra... Derfor føler jeg for å syte og klage mest mulig. Jeg begynner å kjede meg masse her jeg sitter. Svangerskapspenger er egentlig ikke noe gøy,jeg tror faktisk jeg heller hadde likt å være på jobb,men det fikk jeg jo ikke lov til så jeg sitter bare her og venter på at ungen skal komme. Som er om nøyaktig 69 dager..............

Og hvorfor har "alle" andre her en lite klubb?? Jeg og vil ha klubb,der jeg kan syte om alle mine fæle problemer :P Og kanksje få litt oppmuntring så jeg kan bli positiv igjen. Er über tvangssosial om dagen,fordi alle jeg kjenner jobber eller bor langt unna,så har bare sambo,og det eneste han snakker om er poker... Dritt lei poker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...