*Lucy* Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 ...tar de berømte bringebærbladkapslene for å prøve å sette i gang fødselen litt raskere..?
Mary1- født victoria Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hei Jeg tar sånne, men jeg trodde de skulle hjelpe til sånn at man ikke "revnet" så lett under fødselen... Men kanskje jeg har misforstått.. Vet du det Lucy? Takk )
MM med spire Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Setter de igang fødselen raskere??? har ikke fått med meg det jeg da... jeg tar de for at det skulle være bra for livmora, bedre sammentrekninger under fødselen, og at den trekker seg fortere sammen etter fødselen... Kansje jeg har misforstått....
*Lucy* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 Sorry!!! Min feil....er helt på jordet her! De setter ikke igang fødselen...var ikke meningen å skremme deg!! De gjør så livmoren blir bedre forberedt på fødselen og trekker seg raskere sammen igjen etter fødselen
*Lucy* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Du har så rett så rett Er jeg som surrer litt her....
MM med spire Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jøss... bruker som regel å være jeg som surrer ) Så det skulle ikke forundre meg om jeg surra nå og )
Mary1- født victoria Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Full forståelse... Ble ikke så veldig skremt ;o) bare lurte... Takk for tilbakemelding ) Ha en topp dag!!
*Lucia* Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Ja, jeg har begynt, men ikke så flink til å huske dem alltid...
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 tror det er bringebærbladTE som kan sette igang fødsel.. ikke kapslene
Smiley og Camilla Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Her drikkes det te og spises på kapsler. Te`en skal modne livmoren og begynner å drikkes fra uke 35. Mens kapslene gjør som dere sier, styrker livmoren ) Teen er veldig god )
Gjest Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Og dette kjøpes på helsekostforretninger?? Ikke vanndrivende, vel..? Orker ikke mer tissing...hehe
vero.no Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Nei, men lurer på om jeg skal gå til innkjøp av dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå