Gå til innhold

Dere som ikke fikk bløgning av Synarela!!!!???

Anbefalte innlegg

Når begynte dere på sprayen ( i syklusen), og hvordan fungerte det.. er så redd for hva som skjer på mandag.. jeg begynte på sprøytene uten den blødningen jeg skulle hatt.. (bestemt av KK), så er det UL på mandag... og de sa at om ingenting stemte, så ble det avbrutt, og vi ble satt opp på nytt... men så sa hun oxo at det oxo kunne gå helt fint..

klarer ikke helt å slå meg til ro jeg.. er litt for negativ om hva som skjer..

er det noen der ute som har opplevd dette... eller dere som har sagt at dere ikke trengte blødning og sånt.. hva skjedde i foløpet med dere..

takker for svar på syteinnlegg.....

mange klemzer fra

Fortsetter under...

Jeg hører til Sankten. Fikk selv blødning, men fikk beskjed av sakten at hvis jeg ikke fikk det, skulle jeg bare følge opplegget. For det var visst normalt å ikke ha blødning også...sier dem hvertfall. Jeg stoler på at de vet hva de snakker om...

Ikke vær negativ, jeg er helt sikker på at dette går bra :-) Bare fortsett som de har bestemt, så skal du se at det ordner seg.

Klemmer fra

fikk dere ikke beskjed om å ta graviditetstest hvis dere ikke inn mensen da?

I Tykland er det vanlig at man tar test, eventuellt UL hvis man ikke får mens. Hr skjedd flere ganger at akkurat den måneden hvor man sprayer, blir man gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...