Gå til innhold

Gravid igjen? To tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en sønn som kommer til å være 18 mnd når jenta i magen melder sin ankomst i januar. Hvem andre her inne er gravide igjen, hvor tette blir de to barna og har dere tenkt på søskenvogn? Synes det er veldig vanskelig å bestemme først OM vi skal ha søskenvogn og så HVILKEN søskenvogn vi eventuelt skal ha. Søskenbrett har jeg fått høre at ikke går på Quinny-vogna vi har fra før, og det er kanskje vanskelig å kjøre gjennom snø-slaps og is?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter i disse dager nr to, og har en jente på 16 mnd. Jeg har valgt å avvente dette med søskenvogn, må se om behovet melder seg først. Regner med at det ikke blir før til våren uansett, for jeg har ikke tenkt å dra rundt på en dobbeldecker i snø og slaps. Skal vi ut på trilletur alle fire, ja så får vi trille hver vår vogn. Har en Emaljunga til babyen, og en Teutonia til søsteren. Har jenta mi i deltid barnehage, så jeg har tenkt å gjøre unna ærender i byen osv når hun er der.

Når vi skal kjøpe søskenvognen, så blir det sannsynligvis en Teutonia Team Alu S4. Hvis vi finner ut at det første året fungerer like greit med to vogner, så vil vi vurdere en enklere og billigere søskenvogn etterhvert. Behøver ikke å kjøpe en så solid og dyr vogn, når begge barna er store nok til å sitte forovervendt og mer åpent.

Skrevet

har 17,5 mnder mellom mine to. eg er glad for tvillingvogn. da hu minste ble født ville ikke hun andre stå på stå brett

anbefaler sterkt søskensete eller tvillingvgn når dem er så tette

Skrevet

Hei

Jeg har 3 uker til termin og det blir 15 mnd mellom barna. Vi har kjøpt søskenvogn. Kjøpte ei Carena-vogn, da vi ikke gadd å kjøpe noe dyrt siden den nok ikke blir veldig mye brukt. Har ei venninne som har tvillinger og hun er veldig fornøyd med den vogna iallfall.

Gutten min går i barnehage, så på hverdager blir ikke søskenvogna brukt iallfall. Har ellers ei Quinny-vogn og ei TFK-vogn. :)

Skrevet

Blir 18 mnd mellom mine også, og jeg skal ha søskenvogn. Trillet utrolig mye med vesla da hun var mindre og vi var hjemme hele dagen. Satser på å trille til og fra barnehagen osv.

Lurer litt på en Emmaljunga Twin Cerox....

Skrevet

Blir 21 mnd mellom mine. venter i juli og har nå en på 13 mnd. er dagmamma så tvilling/søskenvogn har jeg fra før.

Skrevet

Jeg venter nr 2 i juni og da er eldste akkurat 2 år. tenkte jeg skulle ha en vanlig vogn og ha ståbrett til. Vi bor ganske så i sentrum med kort vei til alt. 50 meter til Barnehagen og.

Skrevet

Det er 19 mnd mellom Johannes (22 mnd) og Ingeborg (3 mnd). Vi bruker tvillingvogn fram og tilbake til bhg og på felles helgeturer. Kjøpte Carena tvillingvogn brukt, veldig fornøyd med den.

Skrevet

Det blir ikke så tett mellom mine (2 år og 5 mnd), så da skal jeg nok ikke ha søskenvogn. Men det er en liten sjanse for at jeg bærer på tvillinger (skrekk og gru!) og i så fall skal jeg ha OTH sin tvilling/søskenvogn. Vi har den i singelutgaven nå, er veldig fornøyd.

Skrevet

jeg har 18 mndr mellom mine og har carena sin trehjuling :-) 8søskenvogn) kjempe grei vogn til en grei pris :-) Jeg hadde aldri greid meg uten den, se på det på den måten, storebror er enda liten og hadde sittet i vogn hadde dere bare hatt ham :-)

Skrevet

Hei!

Er ikke gravid igjen, men har 12,5 mnd mellom mine barn. Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte en tvillingvogn. (teutonia s4). prøver å komme meg ut på tur hver dag, så da er jeg avhengig av den. Og så er det greit når jeg bare skal småturer på nærbutikken etc. Når vi skal på kjøpesenter eller lignende, og planen er å handle en del, tar jeg enkeltvognen til Peter, og har Sofie i babybjørnen. Dette er fordi tvillingvognen tar hele bagasjerommet på bilen...

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med teutonia sin tvillingvogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...