Gå til innhold

Flere med uggen form her inne?


Gjest

Anbefalte innlegg

Glad jeg er gravid, ikke missforstå, men har vært så dårlig av kvalme og murringer i magen at jeg har måtte være hjemme fra jobb denne uka. Var ikke dårlig med førstemann så tydelig at jeg får igjen denne gangen, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er sykmeldt denne uka pga betennelse i en fot... og jeg er glad jeg bare kan være hjemme for jeg er helt vannvittig slapp og småkvalm hele tiden... det kan ha noe med at jeg sluttet å røyke i dag da, men blir litt motløs hvis jeg skal være sånn i 10-12 uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har vært ganske slasen de siste par dagene. Gårsdagen var ikke no stas! Er bedre idag,våkna og følte meg helt fin,men nå begynner det å gå nedover igjen.... Jeg blir desverre lett kvalm for alt mulig,så regna nesten med at jeg skulle bli mye dårlig når jeg ble gravid! Er vel bare å holde ut,har slitt lenge for dette,så kan ikke klage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg er også i uggen form. Småkvalm og veldig slapp. Må hvile meg etter å ha dusjet og fønt håret. Det er helt grusomt synes jeg. Sliter med veldig lavt blodtrykk. Så det hjelper sikkert ikke heller. Er 12+0 i dag, så jeg håper det gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig uggen...slitsomt å gå fra kjøkken til stue...

og jeg får besøk i hele helgen....

*grøss*

 

er sykemeldt fra jobb da... hjelper jo litt på...

 

håper bare det gir seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, føler med dere.... jeg har kastet opp hver dag i tre uker snart, og det verste er at det blir ikke bedre etterpå... går bare å brekker meg hele dagene, frem til kl 16 iallefall. Igår var jeg og en veninne på shopping- har ikke vist meg på en klesbutikk den siste mnd på grunn av kvalme og trøtthet.

 

slitsomt! men føler det begynner å gå den rette veien.... i min 8uke idag.

 

håper det går samme veien for dere! tenk hvor deilig det blir den dagen kvalmen gir seg;) da blir det feiring!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har vært så slapp, trøtt og kvalm de siste ukene, at jeg nesten ikke har orket noe. Huset ser ikke så bra ut, for å si det sånn. Heldigvis jobber jeg ikke. Jeg studerer hjemme. Er spent på hvordan eksamen om 2 1/2 uke går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på sofaen og ser på dårlig tv mesteparten av dagen nå, ble sykemeldt tirsdag etter å ha kastet opp i bilen to gang er på vei hjem fra jobb mandag... Skjønner følelsen din, er også veldig glad for å være gravid, men jeg kommer nok til å glede meg enda mer når kvalmen er over.. Veldig leit å ikke kunne løfte ettåringen min fordi jeg blir kvalmere av press mot magen... Da mannen min åpnet kjøleskapsdøra i går uten å advare meg var det bare rett ut på badet! Ikke gøy nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er også mykje heime, men er heldigvis student, så det går fint. Er heilt utruleg lei av og vere kvalm no! Det einaste som hjelp når kvalmen set inn for fullt er jo og legge seg ned, og det er ikkje så lett når eg ikkje er heime...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig kvalm og uggen... Har mistet matlysten TOTALT! Håpet jeg skulle slippe unna dette "svineriet" i dette svangerskapet da jeg var skikkelig dårlig i forrige, men nei. Er lite jeg klarer å spise og jeg går og brekker meg ofte.. Av og til hele dagen....

 

Er sykemeldt denne uka, men må på jobb neste uke. Har akkurat begynt i ny jobb og er ikke ferdig med opplæringa enda:p Vet ikke hvordan jeg kan få sagt det på jobb heller.. har bare vært ansatt der i snaue 3 uker jo. er 8 uker på vei nå. Testet positivt ei uke etter at jeg begynte på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og - dvs det kommer og går... Var veldig kvalm frem til uke 8 - fin i uke 8 og 9 og uggen igjen nå (10 -begynt på uke 11 idag).... puh... ikke orker jeg så mye mat som i starten heller- og stekeos brekker jeg meg av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. e skikkelig kvalm æ å,men e i praksis og bare må holde ut for å ikke ødelegge hele året..spyr på jobben og når æ kommer hjem e æ helt utpeisa..ligg bare på sofaen..huset ser ikke ut og læksan blir ikke gjort..har bynt med urizal og det e det som får mæ gjennom arbeidsdagen..legen vil egentlig sykemelde meg,men går ikke når æ e i praksis..skit..neste gang skal æ være i arbeid sånn at man hvertfall kan sykemelde seg ved behov..vist det blir flere gang da.. menb satser på at det snart går over ,er ikke lenge til jeg er 12 uker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør dere da, når dere blir kvalm? Hvis det er så ille at dere ikke tror dere kan gå på jobben, ringer dere legen og drar dit, og får sykemelding? Og så kjører man til jobben med sykemelding? Jeg har aldri vært med på det og vet ikke prosedyren. Det jeg derimot VET er at det aldri er noen som tar telefonen på legekontoret mitt..... Så hva gjør dere da? Jeg regner med det bare er et tidsspørsmål til jeg trenger denne infoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en lang periode med kvalme, men er heldigvis bedre. Nå er uggen mer passende! Hver gang jeg spiser blir jeg uggen i magen. Æsj... Men jeg kan glede meg over at jeg kun har 5 dager igjen av 1 tri! Jippi jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...