Gå til innhold

Stikkande smerter i underlivet....HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har fått sånn konstant sikking i underlivet, det sitter på ein måte inn i sjeda, langt bak(sorry detaljane)...og det eg lure på er og eg heller på og få meir opning???på søndag hadde eg 2 cm....m så har det lixo slutta heilt opp her...fikk beskejd om og komme på føda imårgå vist eg ikkje hadde fått ut nurket...m no så kom denne stikkinga og eg veit ikk om eg skal halde ut til i mårgå eller ka eg skal???nokre råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen vet du at du hadde 2 cm åpning på søndag??

Skrevet

var på sjukehuset og sjekka, pga sterke kynnaera...

Skrevet

Stikking som du beskriver har jeg også hatt og jar, men har fått forklart at det er hodet til babyen som presser ned og dermed kommer borti disse nervetrådene der inne - og da er det som en strikkepinne som stikker. Har aldri hørt at stikkingen har noen med åpning å gjøre, men det kan jo hende...???

Skrevet

Har disse stikkingene jeg også, men jeg vet heller ikke om det har med åpning å gjøre? Hodet har vært festet i ca 4 uker og det var etter det stikkingene begynte for meg i hvert fall.

Skrevet

Har fått beskjed av jm at det er hodet som presser nervene på bekkenbunnen. Fikk beskjed om å gjøre knipeøvelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...