sjommin Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg har en jente på 4,5 mnd, så har jeg tenkt å kjøpe en sportsvogn, men det er en del å velge i...:-) Har sett meg ut noen, men trenger en del råd før jeg evt. tar det rette valget. Vi går en del på turer, både med grusveier, terreng og asfalt, så trenger en stødig vogn. De vognene jeg har sett meg ut er emmaljunga cerox, city cross,teutonia y2k/2,quinny 3xl og quinny speedy.. Kom med både ris og ros på vognene, for da blir det mye enklere å luke ut de en ikke skal velge.. :-) sjommin
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hvorfor??? har selv quinny og andre 3hjulinger...
hagbart Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Går også en del turer på grusveier, terreng og asfalt. Har Teutonia y2k selv og er igrunn fornøyd med denne, men når det blir veldig steinete blir den for lav, men til gjengjeld har den punkteringsfrie dekk ! Har også en del problemer med ryggen, så når det er bratt synes jeg det er tungt å holde igjen og savner da håndbrems. Men vognen er lett, både å trille og løfte ut/inn av bil. Tar også mindre plass i bilen enn mange andre vogner. Vurderer å kjøpe TFK Joggster 3 med 16" tommer hjul. Denne vognen er noe tyngre enn Teutonia, har lufthjul, men har brems og blir omtrent like stor/liten som Teutonia sammenslått. Om noen har erfaring med denne vognen - kom gjerne med kommentarer !!
Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 TFK joggster twist,virker som ei suveren vogn.Vil du ha med venbar sittedel,har de en type som heter pro 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå