Hermelina Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har vært på kontroll og alt er bra med magen! : ) Vitale målinger - 34+6 i dag: SF: 33 Blodtrykk: 115/70 Urin: neg. Ødem: 0 Leie: HB Fosterlyd: 145 Ble veldig glad for at hun kunne konstatere at hodet lå ned, selv om det ikke er festet enda. Hun sa det er lite sannsynlig at babyen snur seg nå, fordi det er så trangt. Snakket litt om hva vi skal gjøre når vannet går, riene begynner og sånn. Fikk høre lille hjertet som tikket i vei : )
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Fint å høre:) Får håpe den holder seg den veien:)Min ligger også med hodet ned men ikke festet enda. Vet du forresten om det blir gutt eller jente? Fosterlyden har som regel alltid ligget på ca 145 hos meg,men vet ikke kjønn..
Hermelina Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Nei, det vet vi ikke! : ) Så det blir spenning for hele familien vår, første barnebarnet og greier!
Snupidupi Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Kor bra at alt e gulle godt med dæ og den lille i magen... Klem
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Så koselig.. Jeg var på torsdag, alt var bra. Hodeleie sa ho da... men jammen meg... han har lagt seg på tvers igjen nå. Måtte på en ekstra sjekk i går, og da var det ikke noe babyhode i dette bekkenet nei! Håper han snur seg snart.... er i uke 35 nå.
Kristannaa Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 oj hvordan ble jeg anonym,ikke meninga!
vero.no Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Så Bra da:) Babyen holder seg nok på den rette veien nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå