Natteravnen* Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Kan en ta paracet eller ibux når en ammar? - er det evt en sort som er tryggare enn den andre.....?
lillejenta123 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 På klinikken fikk jeg både ibux og paracet av jordmoren, så man skulle jo tro at hvertfall de to merkene skulle gå greit!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 vet at paracet kan en bruke, ibux r jeg usikker på..
Gla-mor Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Begge deler kan brukes. Se artikkelen i legetidsskriftet evt, der de ulike preparatene er vurdert lenke lenger ned på sida).
Natteravnen* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 fint, takk for informasjonen!!!!
Katta&Eira Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Det står også i pakningsvedleggene at paracet kan brukes av alle, men ibux skal brukes av gravide og ammende kun i samråd med lege. Så det ville jeg holdt meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå