Gå til innhold

hva skal desember barna hete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit ikke om det har vært en tråd på dette jeg, men jeg lurer litt på om dere har funnet noe navn på barna deres??

vi har bestemt oss for Amalie..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er redd den forblir navnløs! Syns det er så vanskelig!

Amalie var fint:)

Skrevet

Hun skal hete Sigrid:)

Skrevet

Ana ikke ka den lille i magen skal heite... veit heller ikke om det e jente eller gutt... så vi får se ka vi finn ut etter snuskeruske e kommen ut ;D

Skrevet

Det blir Sigurd eller Magnus!

Skrevet

Vår lille gutt skal hete Ask. Vi har til og med hengt opp navnet hans over babysengen :)

Skrevet

Det blir nok en liten Henning... :)

Skrevet

han skal nok hete anders, men jeg synes sander også er fint. Vi har ei jente fra før som heter Maria

Synes Anders er et gammelt norsk navn som ikke bærer preg av så mye "dill dall". Hva synes dere?

Skrevet

Foreløpig heter h¤n bare Smurfen, eller Astro-smurfen : )

Vi tenker på noen navn, men tror nok ikke vi får bestemt oss før babyen er ute i verden og vi får se hvem det er.

Skrevet

Synes Anders er fint jeg... Liker også helt enkle norske navn. jeg ville egentlig kalt gutten vår for Emil, men samboeren trakk det lengste strået :) dermed ble det henning. Liker det bare bedre og bedre jeg og da...

Skrevet

Vi står mellom Dennis eller Nathaniel.Veldig usikre!

Skrevet

Mari, Hanna eller Ellinor...eller noko heilt anna!! Sannsynlegvis eit av dei to første, men den vordande far har funne ut at vi må sjå ho før vi bestemmer oss, og det er heilt greit :-)

Skrevet

Jenta vår skal hete Maiken. Skulle det vise seg at hun er en gutt blir det Mikkel. Storebror heter Mathias.

Skrevet

blir det jente, så blir navnet Celine. det har sambo bestemt!! :)

(jeg hadde en knapp på Kira lenge, men siden jeg bestemte navnet på sønnen vår, Marius, så fikk han lov til å ha veto denne gangen..)

blir det gutt, så liker jeg veldig godt Nathaniel og Dominic..

(men sambo er LITT skeptisk.. hehe)

men, men..

vi får se!!!

kan jo hende at det blir noe helt annet!!

(altså, jeg vet jeg får en baby, og ikke noe annet, men det kan jo hende at ingen av navnene passer...)...

....har drømt at jeg fikk en skogsmus og en kanin...

klem, klem!!

Skrevet

Vi aner ikke! Det var lenge Celina, men er nå mer usikker. Står mellom:

Celina

Hanna

tror jeg......

vi får se........ :-)

Skrevet

jeg hadde tenkt på Dinah. men er usikker.

å for noen dager siden foreslo sambo Amanda.....å nå sitter jeg å overveier det.

men det blir ikke tatt noen endelig avgjørelse før hun er født.

Skrevet

Jeg har ei lita Camilla i magen min :o)

Skrevet

her blir det også en liten Ask!

Skrevet

Hmmm, vi har ikke bestemt oss enda.. men forslagene er Theodor eller bare Theo, Herman, Christian, Kasper eller Ask.

Og skulle det komme en liten jente blir det Elise, eller så skal jeg prøve å trumfe gjennom Mathea!

Skrevet

Jenta våres skal hete enten Marion eller Aurora.

Vi får se hva hun passer best til når hun kommer ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...