Gå til innhold

November: Flere på overtid??


Cørby

Anbefalte innlegg

Er nå 5 dager over termintid og er skikkelig lei. Har vært klar så lenge at jeg er sliten av å vente. Noen som kjenner den følelsen??

Bare venter på at jeg snart skal få vondt og at alt settes igang. Om ikke noe skjer har jeg ennå flere dager igjen før de setter meg igang. Håper det skjer av seg selv, men virker ikke slik. Blir kanskje litt pessemistisk.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, er 5 dager over. jeg er gått fra å være lei til å bli kjemperedd. har på en måte gitt litt opp, og det syntes jeg er litt skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden har gått så fort helt til i dag... Har termin i dag, og nå er det virkelig tålmodigheten settes på prøve!. Har vært hos jordmor i dag, men alt er som før, så det er bare å vente...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke over her. Tips til dere som er lei: planlegg noen gode kosemåltider i helga, noe dere virkelig har lyst på. Ta et lite glass rødvin gi samme slengen, det skader neppe. Lei en video dere har tenkt å se lenge. Se for dere at fødselen starter først om en uke, så det er ingen vits i å kjenne etter tegn nå. Og hver kveld jeg legger meg tenker jeg "yessss, en dag nærmere fødsel". Dette funker på meg iallefall....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dager over termin, og kjenner at det hadde vært flott med snarlig fødsel...! Er ganske lei av å gå sånn, og det er faktisk ingen tegn på at det kommer til å skje med det første heller :-(

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1 uke over i dag sukk.............

Var i registrering i dag, lillegutt har det heldigvis bra!!! :)

Håper ting skjer i løpet av kort tid, blir satt i gang neste fredag om ikke og det vil jeg ikke!!:(

 

Har tenkt "håper at i natt eller i morgen, ja da skjer det!" hver dag i snart 3 uker, men neida er bare å smøre seg med mere tåldmodighet gitt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er jeg også over termindato. 1 dag i dag. Går bare her og venter spent..., men både mamma og søster fødte 2 uker etter term.dato, så oddsen er vel ganske imot meg...(hørte det var mønsteret å se på..) tålmodighet..tålmodighet..prøver så godt jeg kan! Man får prøve å kose seg litt likevel, dette er jo de siste dagene man bare kan tenke på seg selv.......=0)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 dager etter termindatoen i dag.

Venter også på at det skal skje noe hver natt... Skal følge tipset over her og leie en film i dag. Har enda ikke sett Da Vinci koden, men syntes boka var spennende og interessant. Håper noe skjer om ikke så lenge! c",)

Fortsatt god helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...