Sara72 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Plutselig så er jeg støl i bekkenet helt ved "trekanten" og nedover på innsiden av bena. Hva er dette? Det kan vel ikke være bekkenløsning for det er vel ikke "innvendig", eller? Blir så usikker når sånne rare ting begynner åskje med kroppen min Er det noen andre her med lignenede opplevelse?
Mannemor Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hei på deg :-) Jeg har akkuratt det samme som deg. Jeg var hos legen min går og da spurte jeg henne om å være stiv og støl i "trekanten". Da svarte hun meg at det er bekkenløsning
Sara72 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Tusen takk for raskt svar, jeg holdt på å bli sprø her! Hvor langt på vei er du? Jeg er i uke 17 og trodde vel det var alt for tidlig å få bekkenløsning.
Mannemor Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Bare hyggelig å være til hjelp av og til :-) Det er ikke fortidlig å få bekkenløsning i uke 17. To venninner av meg fikk det i første trimester. Jeg er 23+3. Er dette ditt første svangerskap? Dette er mitt tredje,men hadde ikke noe tegn til bekkenløsning med de to første.
Sara72 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Dette er mitt andre svangerskap, og jeg hadde heller ikke tegn på dette med førstemann. Sa legen noe om dette ville komme å gå litt, eller er det slik at hvis du først har fått bekkenløsning så vil det være ubehagelig resten av graviditeten. Uansett får jeg vel ringe legen min for å høre hva hun sier
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Uff, likte ikke å lese dette. Etter å ha gått hjem fra skolen i går fikk jeg veldig vondt i ryggen, og utover kvelden fikk jeg vondt mellom beina. I dag ble det bil til skolen. Vondt, støl og stiv i "trekanten" og nedover lårene,akkurat som du beskriver, føler at jeg går som en pingvin. Skikkelig kjipt om dette skal vare i tre måneder til¨. Har lest en del om bekkenløsning før siden jeg hadde låsninger i lår/ bekken i starten av svangerskapet og trodde det var bekkenløsning, men legen mente det var isjalgi, stemte jo ikke helt med symptomene på bekkenløsning, men det gjør det tydeligvis nå. Syns det begynner å bli tungt å reise seg og gå nå også. Tror det blir svømming for alle penga framover, og bil til skolen og butikken. Kjedelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå