Gå til innhold

Har en fantastisk mann!! =)

Anbefalte innlegg

Åhh..samboeren min er så god og snill. Og det er så herlig å vite at den herlige mannen skal bli pappa for mitt barn! Har vært sammen i snart 4 år, og jeg er nyforelsket!! =) Han involverer seg så i dette..Og i går skulle han vise meg noe på nettet..Og det var ekte bilder av foster uke for uke..Så det hadde han vært inne å lett etter mens jeg var på jobb..Sukk

Syntes bare han fortjente litt skryt av meg!! I LOOOOVE HIM!! hehehe

Ha en fin dag jenter!

Hilsen Anna i lykkerus =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7021884-har-en-fantastisk-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig :-) Fine mannen!

Min mann kjøpte meg hus på mandag,for da kan jeg endelig få hunden min ned til meg,savner han sånn! (foreldrene mine passer han siden vi bor i loftsleilighet midt i Oslo sentrum,jeg synes ikke det er rette stedet for en hund,han blir bare stressa,dakkar!) Gleder meg så masse! Han er 170 mil unna,så får ikke sett han så ofte,lille store vofsen min!:-)

Ja,han er en skikkelig gò-gutt,så er tungt og ikke ha han her. Flyr hjem ca. hver tredje uke,så får jo sett han ganske ofte iallfall:-)

Blir stas med hus nå,mannen min gleder seg som en unge! Er i full gang med å planlegge hjemmekino,hobbyrom for verktøy osv osv :-)

Søte kjæresten din som hadde leta frem bildene av baby i magen! Er så gøy når de blir skikkelig engasjerte!

Ser forresten at du har termin bare èn dag før meg! Har du fått termin av lege,eller regna den ut her på kalkulatoren? Har ikke somla meg til å bestille legetime enda,har liksom bare gått og venta på å miste eller no,kan ikke tro at jeg endelig har lyktes med å bli gravid!

Så koselig! Vi er heldige som har så snille menn. Min kjære har en alvorsprat med frøet hver kveld han, og er veldig stolt av mammaen som baker barnet hans! Det er kjempekoselg å bli tatt så godt vare på. Ikke klager han når jeg ikke orker å gjøre så mye her hjemme heller. Er veldig glad for at han er så snill og engasjert :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...