Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 hei, jeg fikk hemmorroider etter å ha strevd i 40 minutter med en bæsj under graviditeten... nå er den herlige tulla mi snart 1 år og jeg har fortsatt hemmorroider...,iallefall så tror jeg d er det....før kom d ferskt blod rundt bæsjen med slim nå har d stoppet litt opp...ikke vært så mye "spennende å se" rundt bæsjen,,, men idag så kom d mye hvitt tykt slik i remser rundt bæsjen..d var ikke ferskt blod...sukk (jeg begynte med jern-tabletter igår dah siden jeg er helt utmattet-tipper bare at jeg har lite jern-har ikke sjekka med lege som jeg burde..) vel. da er spørsmålet mitt, er d noen som har hatt hemmorroider og som har sett at ting har endret seg, fått mindre slim rundt og mindre blod, mer blod, bare slim osv.....????
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 det kan være slik med hemorider. men du får jo resept fri salve på apoteket. i verste fall kan legen operere bort disse. men dessverre, har du først fått det...så kommer de titt og ofte tilbake.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 ja gjett om jeg sliter både inni og utenpå!!!!huff kommer i perioder og enkelte ganger er det så vondt at jeg bare vil legge meg under dyna! fødte for 6, 5 mnd siden og syntes dette har vart lenge!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Har samme problemet, er helt jævlig. Men synes sheriproct salva hjelper bedre enn alcos anal(fælt navn)! Anonym nå
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Sliter med innvenndig hemorroide jeg også Vet ikke hva jeg skal gjøre med det..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Sheriproct hjalp meg veldig. En uke og det var usannsynlig mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Melder meg på denne. Har hatt det i snart fem mnd... De kommer og går, både innvendig og utvending... Blir aldri helt kvitt de... Kjipt... Litt anonym nå
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 "glad" for å høre at noen andre også sliter med dette... Lillegutt er snart et år og jeg har ofte vondt og blod fremdeles når jeg må på do. Men jeg prøver å få det gjort hver morgen for å unngå at det stopper opp. Jeg hadde noen FRYKTELIGE uker hvor det føltes som å gjennomgå fødselen både titt og ofte!! Men, jeg har brukt Laktulose og duphalac hver gang jeg føler at det stopper opp og det hjelper, så mitt råd er bare å pøse på med disse dersom dere føler at det stopper opp. Ellers så fikk jeg noen sheriproct stikkpiller av legen min som hjalp godt syntes jeg i samarbeid med Laktulose.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 ja honning fungerer som bare det. men det må være ekte honning.asså ren honning. mye kliss...men ta på før du legger deg å det er som regel borte dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå