Gå til innhold

Sykemeldt pga trøtthet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 6+4 på vei og er så ufattelig trøtt og sliten hele tiden at det er så vidt jeg orker å gå på jobb. Jobber i barnehage og det er jo i seg selv veldig krevende. Lurte på om noen andre føler som meg? Pg evt sykemelder legen pga av trøtthet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke vanlig å bli sykemeldt, men du kan be om å få tilrettelegging på arbeidplasen. Fleksitid og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen! Har jobb, studier og familien å ta meg av, er tøfft innimellom- Særlig å konsentrere seg om lesing og oppgaveskrivine, sovner hele tiden, også får jeg dårlig samvittighet. Jobber også i bhg, og synes det er veldig greit. Man er så aktiv at man ikke har tid til å kjenne på trøttheten. Har en kollega (6 1/2 mnd på vei)som er sykemeldt 50% og det fungerer for henne. Men er liksom mer akseptert når man blir stor og tung. Aktiv sykemelding er også en ide, da legger du opp en arb.plan sammen med sjefen din ettersom hvor mye du orker, men har likevel vikar 100%, altså får du det roligere når du er på jobb også. Dessuten er det visst gunstig for arb. giver fordi staten betaler vikaren. (hvis jeg har forstått det riktig.. Bhg har gjerne ikke allverdens med vikarbudsjett..)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber også i bhg.skikkelig trett jeg også.er 7+6 idag og har vært trett i flere uker allerede.foreslår at du(hvis du jobber hver dag)ordner det slik at du har en dag kun til å hvile ut inni mellom.feks en dag i uka eller noe slikt.du kan bed om sykemelding for tretthet i forbindelse med svangerskap,flere som har gjort det.og det er vanlig å være "plaget" med trethet tidlig i svangerskapet.tenk bare på alt kroppen skal lage og ordne på få uker.det er nå organer og fosteretssystemer skal lages,slettes ikke rart at mange blir veldig trette.og da skal høre på kroppen når den ber deg roe ned litt.dessuten kommer kvalmen lettere når man er utslitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...