Gå til innhold

Oppdatering på lille Håkon og meg

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hei jenter!

Er som snarest innom for å gi dere en liten oppdatering på hvordan det går med Håkon, meg og pappaen.

Først må jeg si tusen takk for masse koselige hilsner i forbindelse med fødselen!

Håkon klarer seg kjempefint! Han har nå sluttet å gå ned i vekt, så nå kan fetekuren begynne. Han blir fort kald og det kan jeg jo forstå, feit er han jo ikke! ;p

Han får morsmelk i sonde ned i magen og vi prøver oss også på litt amming flere ganger om dagen. Jeg pumper meg hver 3. time og har masse melk!

Snittsmertene mine har heldigvis redusert seg veldig. Det var helt forjævelig vondt den første dagen¨, men fikk heldigvis godt med smertestillende. Klarer meg nå helt uten smertestillende. Det er bare det å huske at man nettopp har hatt en operasjon og at man derfor ikke skal gå/reise seg osv like fort som man er vant med.

Pappaen til Håkon er en helt. Han løper mellom jobb og sykehuset. Han er bare hjemme for å spise og sove. Familielivet lider jo litt om dagen siden jeg bor på pasienthotell og mannen min bor hjemme. Han kommer og bor på hotellet med meg denne helgen. Skal bli koselig å sove i samme rom igjen. Nesten 2 uker siden sist.

Jeg titter innom en dag igjen når jeg får tid

Klemmer til alle og masse lykke til med de forestående fødslene!

Fortsetter under...

Annonse

Godt å høre at det er bra med dere!! : )

Synes også at mannen din er flink, men tenker meg han egentlig mest har lyst til å være bare hos deg og Håkon og ingen andre steder!!

Flott at du har så mye melk, det har lille gutten helt sikkert godt av!

Fortsatt lykke til med dere

klem

Annonse

Heey Freckles!!

Sendte deg mld på mobilen da jeg hørte du hadde født, men fikk ikke noe svar.. Skjønner jo det da, du er vel opptatt med mammarollen :D

Fikk tilsendt bilder på mail, Håkon er bare helt hærlig!! Gleder meg masse til å se både deg og han!

Hadde lyst til å bli med på sykehuset her om dagen, men hadde en middagsavtale! Kanskje en annen gang?

Ellers møtes vi jo alltids når ting har roa seg ned for dere!!

Nå har jeg bare 15 dager igjen til termindato :D Men håper hun kommer ut snart for sover nesten ikke lenger!!

Jaja, alt bebis prat kan vi ta når vi møtes igjen :)

Masse masse klemmer og tanker til deg, pappa og Håkon!!

Heia!

Så bra du endelig er på hotellet! :)

Håkon er bare så skjønn, ble helt rørt av å se ham...

Dere får kose dere i helgen, kan tenke meg til det blir godt å være litt sammen igjen. :)

Hilse mannen din og si at han er en superhelt! Det er nå du også... Og ikke minst flinke lille Håkon.

Vi ses snart,

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...