Gå til innhold

Noen som kan se på chartet mitt.....synes det er så merkelig..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!

Vi kan ikke se ditt chart på denne adressen, vi kommer bare inn til vårt eget :-) Du må trykke på sharing på verktøysbaren på venstre side inne på siden din, så velger du homepage set-up. Og på den siden, øverst i en rute ser du addressen til din hjemmeside som du kan gi til oss. Og på homepage set up kan du også sette dine innstillinger så du bstemmer hva vi skal se. Vil anbefale å stille den til celcius, og så veøger du om du vil vise hva du har lagt inn på sekret, når du har sex, symptomer osv... jeg viser alt på mitt :-)

Annonse

Hei, dersom tempene holder seg høye (36,6 eller høyere) i 3-4 dager freover, tror FF setter at du hadde el i går. Charten din er ikke merkelig den :) Men FF har altså ikke funnet el enda. Gi det noen dager til du :)

Hmmm... Pleier du å ha lange sykluser? Har du ikke hatt noe el-slim? Er det noen spesiell grunn til at du spotter?

Om du har 28 dagers syklus er det kanskje litt rart at du ikke har fått temp.stigning ja..

temper du nøye?

Syklusene mine varierer litt men de er stort sett på ca 28-31 dager...har hatt ett par på rundt 45 dager i løpet av det siste året.....i og med at dette er første pp jeg temper så har det blitt litt surr her og der........

jeg merker ikke mye til el-slim....men jeg tror jeg hadde noe som kunne være det rundt dag 9 ...men så kom det samme på dag 16, så da kan det vel ikke være el-slim like vel...?

Jeg spotter stort sett 2-4 dager før IKM....hvis det står noe annet på FF, så er det bare jeg som har tastet feil....er ikke helt inne i de greiene ennå...

Ser du ikke har hatt el slim enda... er for tidlig å si om el har vært, tempen må ha holdt seg oppe ihvertfall 3 dager... det går på gjennomsnitt, når du ser et mønster i før og etter. Se også etter el slim :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...