Gull-i-magen♥ Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Hjelp meg med en liten filleting;) Hva er finest/best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 Louise og Casper Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire i familien :-) Skrevet 9. november 2006 #3 Del Skrevet 9. november 2006 Lovise og Casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 9. november 2006 #4 Del Skrevet 9. november 2006 Louise og Kasper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 9. november 2006 #5 Del Skrevet 9. november 2006 Kasper og Lovise. Mamman til Ronja Røverdatter het Lovis, det er også koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Lovise og Kasper:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Kasper og Lovise, definitivt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøggly Skrevet 9. november 2006 #8 Del Skrevet 9. november 2006 K/Casper har jeg ingen sterke meninger om, for det uttales likt samme hvordan du skriver. Men hvis du mener at uttalen skal være Lovise, så ikke skriv Louise. Dersom du skriver Louise vil mange kalle henne "Loois". Bare et tips.......men jeg har (dessverre) erfaring - har gjort et dumt skrive-valg av navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 Casper og Louise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Lovise og Kasper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde<3 Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synes Kasper og Louise! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #12 Del Skrevet 9. november 2006 Louise og Casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #13 Del Skrevet 10. november 2006 Før likte jeg Casper best, men heller litt mot Kasper nå. Begge deler er like fint. Ville kanskje tenkt sånn at Casper kler et utenlandskklingende etternavn, mens Kasper passer best til mer typisk norske etternavn. Lovise og Louise føler jeg skal uttales forskjellig, ikke sant? I Louise blir vel u'en borte slik at uttalen blir "Loise". Mens i Lovise blir v'en uttalt, slikt at det blir "Lovise". Eller er det helt feil? Liker ikke den v-lyden inni navnet, og må si at jeg da ville foretrukket Louise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m-mamma Skrevet 10. november 2006 #14 Del Skrevet 10. november 2006 Louise og Kasper. Flotte navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #15 Del Skrevet 10. november 2006 louise og casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 11. november 2006 #16 Del Skrevet 11. november 2006 Louise, og Kasper:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå