ingru Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har noen strikkeplagg jeg har fått låne. Ser det er en flekk på den ene strikkejakka. Går vel greit å vaske på ullprogram i maskina vel? I vaskepose... Mener eg gjorde det sist, men husker jo ikke!! Må huske å ta ut silkebåndene først kanskje
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg har også fått låne en del strikketøy som bør vaskes. Men jeg tør ikke... Er så redd før å ødelegge di....
Snupidupi Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Vil ha vaska det som du beskriv ovenførr... når di lån bort strekka klea må di jo regn med at di bi vaska... det går nok bra skal du se... du kan jo hør me dem du har lånt klean av om korsn di bruka å vask klean også...
*Lucy* Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg har vasket alt. Du kan vaske sånn strikketøy på skånsom vask i maskinen, hvis du har det programmet. Hvis ikke så vask det for hånd. Det er mer enn bra nok!
ingru Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Har både finvask, ullvask og håndvask program så skla vel bli ei råd Men syns ikke håndvaskeprogrammet tar flekkene noe særlig. Så tror jeg prøver ullvask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå