Gå til innhold

Til Isadora :)

Anbefalte innlegg

Hmmm ja det kan du spørre om! Hvordan har man tid? Egentlig så har man jo ikke det. Her er det masse å gjøre! Men det hjelper jo mye at jeg ikke har barn fra før da!! Det krever jo sitt :) Men alt som heter gårdsarbeid, middaglaging (for det meste), rydding og annet husarbeid tar kjæresten min sin av!! Innflytting står på stedet hvil om dagen og purren er fortsatt ikke tatt inn, selv om det er frost ute..Etter masse strev i det siste, uten særlig avslapping, må jeg innrømme at det er skikkelig godt å ha en kveld hvor man gjør ingenting, hvis jeg gjør noe kaster jeg opp, og det er så vidt jeg klarer å holde øynene oppe mens jeg spiser middag... Men samtidig så gleder jeg meg til å ha mer overskudd til å komme ordentlig i hus, få orden på ting og kunne avlaste kjæresten litt...

Håper ikke du sliter deg helt ut, at du har overskudd til det du må. La heller husarbeidet flyte litt, eller spørr om hjelp, slik at du får nok hvile, det er jo så viktig akkurat nå... og heldigvis er det ikke lenge til jul :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7021235-til-isadora/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, takk:)

Blir nok bedre når de første tre mnd. er over... Er det ikke det alle sier;)

Du har vært heldig med pappa`n til den lille ihvertfall! Min er nok en smule bortskjemt etter mange år med fru som prøver å være superwoman;) Da er det ikke så lett å forandre på vanene..

Stakkars deg som er kvalm da!!! Har du prøvd med ingefær?

Jeg er som vanlig når jeg er aktiv. Jobb, husarbeid++ går greit, men straks jeg setter meg ned med studiene går øynene igjen. Har flere innleveringer og tre eksamener foran meg, og har nesten ikke åpnet en bok, stresser meg veeeldig for å si det mildt! Men 15.desember er liksom en milepæl, da er jeg ferdig med eksamenene, og straks over i 2.trimester, blir en drøm!!!

Så heldig du er som bor på gård forresten! Driver dere bare med grønnsaksdyrking eller? Har drømt om det, men forholdene i Finnmark er ikke optimale. Er selv odelsdatter, vokste opp på gård med 40 kyr, var veldig koselig det også:)

Takk for svaret! Kos deg masse på sofa`n:) Jeg skal ta det igjen i jula!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7021235-til-isadora/#findComment-7022248
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg kan skjønne godt at det er tungt med studiene! Det er ikke lett å konsentrere seg når man er trøtt... Akkurat det med lesing er verst, får du variere studeringa? Med oppgaver, eksamensoppgaver, kollokvier, få noen til å lese høyt for deg (!) og slikt, eller er det bare lesing? Jeg tror du klarer det fint jeg! Utrolig deilig å måtte slippe å ta opp eksamen igjen, selv om det absolutt ikke er noen nederlag!!

Du får bruke den lille som motivasjon! "Dette skal vi klare, når jeg blir ferdig med eksamen, slipper jeg å bruke mer tid på det faget!!", tid du kan bruke på det lille nurket istedet"!! Du får sparke mannen litt i baken, og si at "hvis jeg skal orke å være gravid (med ditt barn og samtidig bli ferdig med skolen må du hjelpe meg med oppvasken"!!!!!!!

Vi har et småbruk med 30 sauer og fire geiter og tre katter og en hund i tillegg til litt grønnsaker. Litt har vi solgt, men mest for eget bruk! Det er kjempekoselig og jeg gleder meg til å ha mer ork til å være mer med!! Jeg liker kyr veldig godt, kanskje vi kan få et par av de også!!

Når har du termin? Jeg har 12.06!

Lykke til med skolen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7021235-til-isadora/#findComment-7023399
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...