Januarnurk-2010 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Juhu, endelig noe for ham å glede seg over. Vi hadde akkurat lagt oss og jeg begynte å kjenne at det var noe på gang inne i magen. Idet kjæresten min la hånden sin på magen så kom det et kraftig fraspark fra nurket!! Har selv kjent romstering innvendig i magen de siste 2-3 ukene, og dette var det mest markante tegnet på utsiden. Kjempekjekt!!! Er 18+6, og skal på ul neste uke.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Åh, så herlig! Jeg gleder meg sånn til jeg kan glede pappa med den følelsen jeg også. Kjenner bevegelsene selv, men det er i så små doser at det er umulig for ham å kjenne det... Det er liksom nå det blir virkelighet for han også. Vi bærer jo på barnet.. Ønsker deg lykke til på UL neste uke! Skal selv på ultralyd om 2 uker.. Klarer nesten ikke vente.
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Gratulere til deg/dere da:-) skulle ønske jeg merket noe og det må jo ha vært helt fantastisk for han da:-).. jeg er 17+3 og merker ingenting så håper jeg merker noe snart å visst han kan kjenne det før UL blir jeg kjempegla!!! Lykke til på UL da;-)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Grattis:) Vi også kjente spark på utsiden tidlig:) 17 + 3:) Og kjente liv fra 14 +3:) Og her om dagen kjente sønnen min det for første gang også i dag er jeg 20 + 0:) (altså halveis i morgen om man regner 40 + 2:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå