3 sjarmtroll <3 Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Kan dere være så snill å hjelpe meg å rangere disse navnene?? Linnea Celine Emilia/ Emilie Amalie Ingrid Etter mye vurdering er det disse jeg sitter igjen med. Men det er så vanskelig å velge ett......... Blir glad for litt hjelp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 Det er så mange som har fått navnet Linnea her jeg bor at jeg blir litt kvalm av det, er det nye Emma her. Celine er også mye brukt, men jeg må si jeg er svak for Seline, syns Celine blir for pompøst, mens Seline blir vakkert. Emilia/Emilie/Amalie er også fine, men litt 5 years ago. Ingrid er veldig fint Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 9. november 2006 #3 Del Skrevet 9. november 2006 Heeeelt enig med Ulrikke. Ingrid er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 9. november 2006 #4 Del Skrevet 9. november 2006 Da får vel jeg stemme på Celine da, det heter nemlig snuppa vår! Har ikke angret ett sekund!;o) Ellers har vi også Emilie og Linnea på lista nå når nr 2 kommer, men er ikke de som står høyest da......om det blir en jente vet vi heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 9. november 2006 #5 Del Skrevet 9. november 2006 ingrid eller celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Ingrid er kjempefint. De andre likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimmini Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Synes CelinA er super fint. Av de på listen din synes jeg Emilia er finest. Emilie og Celine er også veldig fine - men veldig vanlige (dessverre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #8 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synes Ingrid er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 1) Ingrid 2) Amalie 3) Emilia 4) Emilie 5) Linnea 6) Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 9. november 2006 Tusen takk for god hjelp :-) Ser at mange av dere liker Ingrid. Da blir d oppkalling etter oldemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 Amalie Emilie Ingrid Celine Linnea Lykke til med valget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #12 Del Skrevet 9. november 2006 Emilia Amalie Ingrid Linnea Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #13 Del Skrevet 10. november 2006 Liker Ingrid og Amalie best Emilia og Emilie havner sånn midt på Celine og Linnea er fine navn, men jeg er litt lei av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #14 Del Skrevet 10. november 2006 1: Ingrid 2: Linnea 3: Amalie 4: Emilie 5: Emilia 6: Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 11. november 2006 #15 Del Skrevet 11. november 2006 1. Ingrid- Heter det selv. Kjekt å se at så mangen andre også liker det! 2.Linnea 3.Amalie 4.Emilia 5.Celine 6.Emilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 12. november 2006 #16 Del Skrevet 12. november 2006 1. Ingrid 2. Emilia 3. Linnea 4. Amlie 5. Emilie 6. Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. november 2006 #17 Del Skrevet 12. november 2006 Celine Emilie (Emilia) Linnea Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 13. november 2006 #18 Del Skrevet 13. november 2006 LINNEA er nydelig, jenta mi heter d. Å jeg heter Ingrid selv... Lykke til med valget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2006 #19 Del Skrevet 13. november 2006 Ingrid er finest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripp-trapp-tre-sko Skrevet 13. november 2006 #20 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg støtter opp om det første svaret du fikk... Seline. Men det må være med 's', jeg liker ikke 'c'ene jeg. Hvis jeg fikk en datter til, så... Seline. Ingrid er en god nummer 2... De andre alternativene ville jeg sett bort ifra. Men det er bare min mening : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå