lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 jeg hadde ikm igår (eller muligens idag) har nå spotta i 7 dager, er litt rosa/rødt på papiret hver gang jeg tørker meg, men ikke noe mere.... Vil jo bare at mensen skal komme igang for jeg skal begynne på pergo... blir gal av å vente, gleder meg til å starte med tablettene.... Noen som pleier å spotte så lenge??
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2006 dytter litt i tifelle noen har opplevd detsamme.
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 heihei Forrige syklus spottet jeg i over en uke før mensen kom og ble en uke!! Tilsammen over to uker,uff drittkjedelig! Så det er mulig ja,hvorfor det var sånn vet jeg ikke men muligens var det litt tull med el som ikke kom skikkelig.Neste mens ble et par dager for sen men som vanlig. Håper den kommer fort!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 ja det er skikkelig kjipt! blør i 14 dager... og så er det jo ikke mange dagene til man begynner å blø igjen! men nå har det stoppet opp helt... kommer ikke noe på papiret idag engang.... uff.... bare lei nå..
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 ja skjønner deg godt,hadde et par dager der det ikke kom noe jeg også.Men er du sikker på om du ikke er gravid da? Har du testa? Det ville jeg gjort bare for å sjekke.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 har ikke testa nei... men man spotter vel ikke i en hel uke før ikm hvis man er gravid??! Hvis mensen ikke har kommet om et par dager, så skal jeg teste....
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 hmmm vet ikke men skal aldri si aldri når mensen ikke kommer skikkelig da..ja test om et par dager så vet du! Masse lykke til og skal krysse for deg!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2006 Tusen takk ) var egentlig innstilt på å få mensen nå, så jeg får begynt på pergo..... får bare vente å se...
Gjest Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Huff lengter! Jeg skjønner du blir sprø av å vente, spesielt nå som du skal begynne på pergo- spoting er noe dritt- pleier å gjøre det selv...men det meste har vært på 4 dager da. Men jeg har hørt om mange som har spottet når de var gravide da.....så det skader vel ikke ta en test?? Det hadde vært så bra om den hadde vært positiv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå