kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 pleier dere vaske det nye babytøyet dere kjøper i butikken?? eller skal man lissom bare skylle det av.. er litt usikker på dette jeg ,siden det har vært oppe til diskusjon de siste årene ..og det er leeeeeenge siden siste jeg vasket babyytøy.- håper på mange svar slik at jeg blir mer sikker på hva jeg skal gjøre.. på forhånd takk..
MM med spire Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 jeg har vasket alt babytøyet... Fikk tips om å bare skylle ulltøyet da... Så skylte det ekstra godt ... )
ingru Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Man bør vaske det for å få vekk overflødig farge, støv og smuss. Tenk på de som har kikket på det før deg, ikke sikkert de var så ren på fingrene
Snupidupi Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Vaska alt babytøyet ja! Men tel frøkna som nu e bidd to år så vaska æ bærre det ho har innerst mot kroppen... Har en gang sjøl fått et vannvitti utslett av en topp som ikke va vaska... men den va litt pussi lokt a da...
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 blir vel 40 grader eller ull program da tenker jeg..
Soppen Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 jeg vasker alt... litt på grunn av alle som gjerne har kladdet på klærne i butikken også.. Til ull bruker eg handvaskprogrammet på vaskemaskinen og så vasker eg det med milo (parfymefri).
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 jeg vasker alt nytt. til meg selv også. Får et himla utslett som klør hvis ikke. Jeg glemte å vaske den nye ammebhen jeg kjøpte i går, og ble gående med den store deler av dagen. nå ser jeg ikke ut. Må rett på kortisonsalve i dag. Det skal babyen slippe. Sønnen min er også sånn.
Bratsj Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Jeg også har vasket alt. Både det nyinnkjøpte og det jeg allerede hadde som lå vasket og brettet på loftet. Vasker alt av tekstil som skal inntil baby (sengetøy, sengekant,kosedyr) for å få av ovrskuddsfarge og lukt som kan fremkalle allergi og kløe.
mensana Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Vasker alt! - og det gjelder alt nytt tøy som blir kjøpt inn til familien..
desemberbebis & gullene Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 jeg har begynt å vaske babyklærne, sengetøyet og klutene, men har litt igjen..jeg skal også vaske alt før hun blir født...
nas1975 Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Hva slags vaskepulver bruker dere? Tøymykner?
Hemmeline Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Har vasket alt... Bruker neutral vaskepulver og tøymykner... det skal være bra for huden. Ingen parfyme i det ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå