Anette med nr 3 i magen Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 dere har en virkelig spenende tid foran dere, i hvertfall dere som er gravid får første gang , fikk min gutt får 5 måneder siden å elsker mamma rollen , en ting er sikkert det er verdt all strevet
Mai-mamma! Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Godt å vite, for det føles tungt til tider. Kos deg videre med den lille gutten din
nicken Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Hei! Så koselig da ;-) Jeg har en fra før - og vet at det er verdt strevet ja ,-) Bare ikke det blir et kolikkbarn denne gangen også.......... Lykke til og kos deg med gutten din ;-)
Anette med nr 3 i magen Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 ja det vet jeg alt om usj han hadde det 1 måneden det var et slit , i tilegg før jeg fikk han ut så hadde jeg svangerskaps forgiftning det var ikke moro uff men det gikk hedligvis greit
Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Tusen takk for det :-) Og tro, meg det er akkurat like spennende selv om det er tredje, nesten mer faktisk! Kos deg med gutten din, babytiden går så fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå