Babykilo Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Vi har holdt på med tilvenning av grøt, og nå går det ned på høykant. Føler det er på tide me dmåltid nr 2, og prøvde først most potet med mm. han skar grimaser og brakk seg til slutt, så jeg tvang ikke i ham. Prøvde igjen neste dag. Han så på meg som om jeg hadde gitt ham gift. Så kjøpte jeg glass med potet og gulrot fra Nestle, han brakk seg og skar grimaser igjen. Det samme med most pære og banan på glass. Det funker jo ikke. Han vil ha maisgrøt og "selvmost" banan. Skal jeg kapitulere for nå og gi ham to grøtmåltider og pupp, eller hva?
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hvis du blander selvmost banan med grønnsakene da? Her blander vi alt mulig rart... Har nesten alltid litt moset frukt i middagen, for da går den ned på høykant. I går kveld laget jeg opp middager av mos av potet,gulrot,broccoli, kålrot og leverpostei. Er spent på om det faller i smak...Så helt grusomt ut...
Babykilo Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Hehe, ja det hørtes ikke godt ut. Det høres ikke så deilig ut med banan og potet heller, men kanskje det kan prøves. Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå