Gå til innhold

Kjærsten med på innvendig UL


Mai-mamma!

Anbefalte innlegg

Hei! I ettermiddag skal jeg på innvendig ul. Jeg er 11+6 i dag. og hvis alt er bra burde vi jo få se ganske mye nå. Kjæresten min skal være med, men jeg tror han gruer seg litt fordi jeg skal ha innvendig ul. Men han vil jo veldig gjerne være med. Er det noen andre som har hatt med kjærsten, og syntes han i så fall at det gikk bra? Dette skal være en liten gave til oss selv etter mange nervepirrende uker.

 

Jeg er så nervøs selv om det ikke er noe som tyder på at det er noe galt med den lille. Skal egentlig skrive en oppgave i dag, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å konsentrere meg om den nå. Spørs om jeg må dra ut på en shoppingtur for at tida skal gå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mai- mamma!

 

Mannen min var med - han ville det gjerne - og det er ingenting å grue seg for.

Det er et veldig koselig øyeblikk når man får se "nurket" på skjermen.............. ;-)

 

Mannen min vil være med på neste også.......... da får jo han oppleve og se "nurket" selv.

 

Kos dere i dag - og lykke til!

 

Skriv gjerne noen ord i kveld - jeg er nyskjerrig på hva dere synes også.

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det var godt å høre. Han sier han ikke skjønner at jeg er gravid enda, for det synes jo ikke, så han håper det går opp for han når han ser en liten baby på skjermen :) Er nok ikke like lett å være mannen oppi dette her heller. Lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi var på sykehuset for utredning så var samboer med alle gangene, og jeg tok innvendig ul alle gangene for å telle egg...han stirra bare stramt inn i skjermen og så ikke ned i det hele tatt... så litt ubehagelig synes sikker mennene at det er, men de kan liksom ikke gå glipp av det heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul i morgen(er da 7+5) siden det er så tidlig og at en ikke ser så veldig mye så tidlig så bestemte vi oss for at han skulle bli hjemme.Men hadde jeg vært så langt kommet da hadde han nok blitt med tror jeg...

 

Jeg håper bare jeg får se et hjerte som slår;o)

 

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Kjæresten min var med da jeg tok innvendig ul allerede 4+5!

vi (særlig han) ville få det bekreftet at vi virkelig var gravide og jeg var litt i tvil om hvor langt jeg var på vei.

 

Tror nesten det var en større opplevelse for han enn for meg, da gikk det virkelig opp for han at det faktisk var noe der!

 

jeg hadde også tenkt litt på settingen, man føler seg jo aldri komfortabel under en gynekologisk undersøkelse... men jeg tenkte at dette er jo ingenting i forhold til det som skal komme ;)

 

Lykke til, det går så bra =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde innvendig UL i uke 9 sist gang. Det var veldig betryggende å ha med mannen min. Han syntes det gikk bra, han, selv om vi begge nok syntes det var litt rart og. Det var kjempedeilig å se liv i "bønna" da, og få bekreftet at alt var i orden. :o) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vra på innvendig UL forrige uke og mannen min var med - ikke noe ekkelt eller ubegahelig i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...