Gå til innhold

"camas" og "maybe now soon I hope"

Anbefalte innlegg

Hei, hei

Samler oss i en tråd jeg :)

Har liksom ikke vært så aktiv her inne, men nå merker jeg at det er inmari koselig å snakke med flere som er i samme båt.

Det jeg gruer meg mest til med lap. er kanylen i hånda :) Hi,hi... Men jeg tenker også på mye på hva de finner/ikke finner også. Tenk om begge egglederne er tette liksom, - da blir det helt klart at jeg ikke skal klare å bli gravid på egenhånd. Nå lever jeg som sagt fortsatt i håpet...

Denne måneden har vi ikke fått prøvd skikkelig. Mannen er på reise, så vårt siste "forsøk" ble 3 dager før el. Går jo an å håpe på at svømmerne lever lenge :) Mannen min er ferdig utredet, og alt er helt toppers med han (stolt som bare fy!).

Ha en super dag, jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7020223-camas-og-maybe-now-soon-i-hope/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Jeg har heller ikke vært veldig aktiv her, men merker at jeg blir litt mer gira når jeg har funnet noen som er i samme fase som meg ;-)

Har du tatt HSG? Det var da de fant ut at jeg har en eggleder som er tett. Er veldig spent på hva de finner når jeg skal ha lap. Gleder meg til å få det overstått og gruer meg til eventuelle nyheter som ikke er positive. Jeg var så overbevist om at alt skulle være bra når jeg tok HSG og fikk derfor et lite sjokk når ikke alt var som det skulle. Må derfor prøve og forbrede meg på at det kan komme nyheter som ikke er like prositive denne gangen. Vanskelig balanse gang det der..... vil jo ikke være negativ heller :-)

Jeg har ikke fortalt arbeidsgiver noe ennå, men vurderer om jeg skal fortellle hva som er "på gang" hva har dere gjort?

Ovenfor venner så har jeg et par som jeg har fortalt det til og det synes jeg er veldig godt. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det og det er godt å vite at det er noen andre som vet hva jeg går igjennom og at jeg kan prate med når jeg føler for det.

Blandt venner og kollegaer er det masse produksjon av babyer, jeg er veldig glad på deres vegne, men kjenner meg godt igjen i beskrvelsen av at man blir litt trist å lei når man er alene. Unner alle å bli gravide, men nå synes jeg snart det kan være vår tur ;-)

Vi er i begynnelsen av 30 årene og har et stort hus som vi skulle ønske flere vil "flytt inn" i snart ;-)

Snakkes!

Jeg har ikke tatt HSG (røntgen??) og i følge gyn. vil jeg bare få lap. Det er helt greit for meg.

Jeg er også i tvil om hva jeg skal gjøre ovenfor arbeidsgiver... Tenkte jeg skulle fortelle at jeg skulle ha kikkehullsoperasjon i magen (uten å si hva det egentlig gjelder) og så involvere de mer når tid for prøverørsforsøk nærmer seg. Jeg har bare vært i nåværende jobb i 6mnd, så jeg vil gjerne drøye så lenge som mulig... Vannskelig dette!! Også er jeg født med dårlig samvittighet :)

Ellers vet alle rundt meg hvordan vår situasjon er... Da slipper jeg masse dumme kommentarer. Man blir liksom litt lei av "sett i gang" og "nå er det vel kanskje på tide snart"...Får kjempestøtte fra alle!

Går bare rundt å venter på brev fra Riksen jeg nå da;) Vi venter også fælt på å fylle huset med små... Var jo liksom derfor vi flyttet fra leilighet og bygde hus.Planen var 3 barn født på våren, men nå tar jeg i mot den/de som skulle komme, også gjerne på julaften !!!

Klem fra meg!

hei dere!!

jeg har sagt det til arb giver at vi sliter litt, og nevnt lap'en, Til arb kollegaer vet noen det, men siden jeg sa det i april har liksim ingen spurt så mye..prater litt med en på jobben om det, men tror ikke de skjønner egentlig hvor kjipt det er..3 andre på jobben som er blitt gravide så :(

mannen ha skal ha brokk operasjon på aker så vi venter på den og lap.. så etter dette er gjort tror jeg våre sjanser er større hvis ikke de finner noe på min lap da..men det tror jeg ikke for har vært gravid for 3 år siden( tok abort)jaja jenter jeg vet vi skal greie det, og sex 3 dager før el det skal gå det!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...