Gå til innhold

Mister...

JordbærMathilde

Anbefalte innlegg

Hei evigoptimist!

Ville innom og ønske deg en kjempefin tur!!!

Du ser kanskje ikke dette før du kommer hjem igjen, men...

Blir godt for dere drømmepartnere (!!) med en kosehelg i denne travle tiden. En god investering, det!

Får prøve å la det ømme temaet ligge, da...

Jeg har hatt en trist uke... Møtte opp til utredning med godt mot. Gikk derfra med resept på p-piller.

Nei takk!!

Må vente med å bli gravid -igjen! Så enkelt, liksom!

Det var et skikkelig slag i magen...

Men, vi vet jo begge at det er bare til å reise seg igjen -og vente på nye slag...

Kan være at jeg har en muskelknute i livmor, og den fungerer som en spiral. Da er det jo ikke lurt å prøve før de har funnet ut av det, hjelper ikke med crinone da...

Kom til å tenke på at det kaaaan jo være andre ting enn muskelknute også, da... Kjekke tanker... Godt det er en travel tid!

Ellers går det ganske bra! :o)

Har så smått begynt på julehandelen. Har pynta til jul. Snart ferdig med julekorta. Får bake i helga. 17 dager igjen...

Alltid kjekt å se at du har vært innom her! Utrolig oppmuntrende å skrive med deg, tusen takk for all hjelp! Gleder meg til å høre om turen din, men ikke alle de "dirty" detaljene, da!! He he...

Stoooor klem fra

Fortsetter under...

Hei evigoptimist!

Har savnet deg i helga... Håper dere hadde en fin tur og koste dere sammen! Og ikke brukte tiden på å kjøpe julegaver.

He he, så fra Oslo på nyhetene og tenkte med det samme "Jeg kjenner jo noen som er i Oslo denne helga! Må se om jeg ser henne!" Så kom jeg på at det kunne jeg jo ikke...! Lo litt av meg selv, he he....

Tenker nok det var godt å komme hjem til de søte små igjen? Borte bra men hjemme best! Ungene har godt av det, og det har vi også, men det er alltid kjekt å komme hjem!

Kommer kanskje innom igjen før jeg skrur av pc'en i kveld, ellers snakkes vi igjen en annen kveld!

Klemmer fra

Hei JordbærMathilde:-))))

Så koselig å se at du har vært innom!!!! Jeg ble ordentlig glad, jeg - over at du har savnet meg litt!

Beklager at det har tatt litt tid med meg... har vært veldig travelt her.

Huff, og huff - ¨så tragisk at du bare fikk dyttet en p-pille resept i handa når du var på utredning.... Hvorfor tror de du har en muskelknute i livmora da?? Har de sett det på ul??

Skjønner godt at du tenker på andre muligheter..det hadde jeg også gjort! Men, prøv ikke tenk den veien! ( Lett å åsi- vet det..)

Du får heller prøve å se det positive i det - en muskelknute kan de vel gjøre noe med vel?? opereres???

Er jo på en måte greit å ha noe håndfast som er problemet, så slipper du alle hvis at, dersom`ene!

Men, vet hvor gjerne du vil sette igang med en gang igjen - strek i regninga det der... og det er vi jo vant til.... Opp med humøret jenta mi`, vi skal klare det til slutt!!!!!!!!!!!!!

Så raskt du kom på utredning da.. vi må vente helt til mai vi..... Hvilken region hører du til? Jeg hører til helse sør, Telemark sentralsykehus - og der er det vente tid på syv måneder fra de mottar henvisningen.

Fikk telefon fra gynokologen fredag, rett før vi dro innover til Oslo. Hun sjekket opp videre, for å se om det var noe vi kunne gjøre før vi kommer til utredning. Og det var det visst. Nå ligger det en stor bunke med rekvisisjoner på prøver jeg og mannen skal ta på laboratoriet og venter på meg opp på avdelingen. Kunne komme opp og hente dem når det passet. Må prøve å få gjort det denne uka, men vet bare ikke når vi får ordnet det....

Oslo ja, vi hadde en kjempefin tur!!

Dro på Triumf poengene, så hotellet kostet oss ingenting! Da vi kom inn fikk vi oppgradert rommet uten å måtte betale noe - så vi hadde en fin suite - helt for oss selv.-))

Koste oss masse ( he,he), var ute og spiste, så på alle menneskene - og dro på pub ( ca 100 år siden sist...) og danset ut i de små timer. Lørdag fikk vi - utrolig nok - kjøpt mange julegaver både til ungene og til andre, helt uten å stresse:-) Så du kan tro vi var fornøyde med oss selv!!!

Det var veldig godt å komme bort og bare være kjær`ster, uten å prate om sårbare temaer... fant tilbake til hverandre igjen:D.

Og ungene hadde kost seg hos mormor og bestefar!

Håper vi treffes snart:-)) Jeg kommer innom senere i kveld, og imorgen, onsdag og torsdag. Fredag har jeg først bursdag for prinsessa - og så julebord på jobben etterpå...så da kan det nok bli litt hektisk.

Ha ei fin uke uansett!! Ikke mist motet:-))) Vi SKAL klare det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange klemmer fra

Hei vennen!

Savnet deg litt??? Litt??? Håper ikke jeg skrev det, for jeg savnet deg masse! Legger siste finish på julekorta nå, skulle ønske jeg kunne sende et til deg!!

Travle tider, dette! Bakte pepperkaker i dag og kjøpte noen julepresanger. Det nærmer seg... Håper jeg blir ferdig i år også!

Muskelknuten var det hun som foretok utskrapningen som kom opp på avdelingen og fortalte meg om. Hun hadde kjent "noe" da hun pirket oppi der...

Jeg sa at jeg har jo todelt livmor, kanskje det var det du kjente?

Å? Det visste hun jo ingenting om!

Kanskje litt relevant da hun skulle skrape ut rester???

Men jeg er glad hun ga beskjed, så det blir sjekket! Regner med at den kan fjernes. Så jeg håper virkelig på gode nyheter nå, endelig!

Jeg hører til Helse Vest, Stavanger Universitets Sjukehus. Jeg er glad det skjer noe så raskt, eller, det vil si at jeg håper ting skjer raskt etter undersøkelsen... Det spørs...

Trist å høre at dere må vente så lenge på utredning... Det er ikke noen god ventetid... Masse tanker og følelser som svirrer... Vet at andre også har det vondt, men... Vi vil ha hjelp NÅ!!! Vi har jo slitt mer enn de fleste med dette, så vi fortjener litt medgang!

Så bra at denne gynekologen har tatt litt ansvar! Det gjør godt at noen bryr seg. Greit at dere får kommet i gang med noe, så skjer det iallfall litt.

Suite, du!!! Ska sei!! DET var jammen fortjent!!! Et LIIIIITE plaster på et STOOOOORT sår... Så fint at det ble en fin helg for dere alle! Det gjør veldig godt i disse dager... Trenger litt romantikk!

Har vært lite romantikk her i det siste... Ikke lett å være avholds... Det tærer på humøret, syns jeg. Men nå har det gått tre uker, så... ;o)

Lykke til med feiring av prinsessa! Kjekt å feire -men det er alltid godt når det er overstått...!

Du skriver alltid såååå fiiiine avslutninger til meg! Utrolig fint! Klarer ikke matche de, jeg... Men du har heeelt rett; vi SKAL klare det!!! :o)

Stoooor klem fra

Hei JordbærMathilde!

Det er alltid så koselig å se at du har vært innom!!

Vi tenker veldig likt! Satt også og skrev julekort og tenkte på at det hadde vært VELDIG koselig å sende et til deg:-) Kanskje vi kan det! Hvis du sender meg en email med adressen/mailadressen din, så kan du sende til meg på [email protected]:-)) (Kan vi fjerne denne etterpå tro??)

Du har todelt livmor.. utrolig at gynokologen ikke viste det. Men, vi er vel ikke så overrasket over leger som ikke leser journaler før konsultasjoner, er vi vel..? Hvordan oppdaget de at du hadde det da?

Så akkurat et program om en som hadde to separate livmorer - og var gravid i begge to på en gang. Hun fikk tvillinger etter et komplisert svangerskap, men alt gikk bra tilslutt! ( Da må det vel være mulig for oss også!!)

Har ikke hatt tid til å reise opp på sykehuset og ta prøvene enda, tror nok ikke vi rekker det denne uka. Har senket skuldrene litt igjen iforhold til om vi skal / skal ikke prøve igjen de siste dagene.Har skjedd så mye på jobb og hjemme, så har liksom ikke hatt så mye tid til å tenke. Egentlig litt deilig.....

Det er mye som skal ordnes med tre bursdager på tre dager... Men, som du sier - det er jo koselig også da. ( men, utrolig godt når det hele er over!).

Må ordne kaker, og de siste presangene - hun ønsker seg mp3 spiller - og "synger" seg gjennom livet, så det skal hun iallefall få!

Kommer innom senere ikveld - og imorgen kveld - og skal sjekke eposten min:-))

Spennende!!!

Ha en fin kveld da - / en fin dag imorgen:D

Stoooooor klem fra

Hei evigoptimist!

Takk for adressen, du er jammen tøff!!! Det blir jo veldig koselig å kunne maile hverandre direkte! Helt topp! Tåler du grisete mail også, eller?!

De oppdaget at jeg hadde todelt livmor under utskrapningen i 99, men jeg fikk tilfeldigvis vite det etter den første ma'en i denne rekka. Jeg ble jo helt fortvila, jeg trengte jo en forklaring! Sto tilfeldig nevnt i et brev, og at det ikke skulle ha betydning, heldigvis, men det var jo ikke DEN delen av brevet JEG hang meg opp i...! Men begge barna mine kommer jo fra denne livmoren, så...

Jeg så slutten av det programmet du nevner. Helt utrolig at det gikk bra! Forventet noe trist siden hodet til jenta var deformert... De var utrolig søte, da!! Kunne godt tatt dem, jeg! DET hadde vært julegave, det!! Det skjer mirakler! Det ordner seg for snille jenter, kanskje jeg må revurdere oppførselen min..? Jeg gjør så godt jeg kan, men!

Jeg syns alltid jeg er mest stressa ang å bli gravid igjen rett etter at det har gått galt. Etter noen uker roer jeg meg litt. Nå er jeg ikke stressa ang at vi må vente, heldigvis. Fælt å si det, men det hjelper jo litt at dere også venter... Selv om jeg ønsker veeeeldig at du skal bli gravid, selvfølgelig! Nå er "min største skrekk" at noen jeg IKKE vil skal få barn før meg blir gravide... Stygg tanke, men...

Håper du får tatt prøvene snart, så du kanskje kan få noen svar, men det er travle tider. Veldig lurt av deg å få et barn rett før jul -iallfall siden du selv har bursdag da! Snakk om å lage ris til egen bak!! He he...

I år er jeg så blank på mange julegaver... Til og med mine egne barn... Prøver å ikke pøse på med for mye, men kjekt at de får den ene tingen de virkelig ønsker seg! Jenta mi har snakket om en hest hun ønsker seg veldig til jul, og jeg kjøpte Barbie-hest, for det har hun snakket om før. Jeg gikk ut fra at det var den ennå... Men så viser det seg at det er en stoooor hest som hun kan sitte på som lager lyder... DEN får hun IKKE!!! Håper hun blir fornøyd med den lille -den lager lyd!!

Nå skal jeg inn og sende deg en mail:o)

Ønsker deg god helg, jeg er fullbooket både torsdag og fredag... Kommer innom lørdag! Da skal vi bake og kose oss! Ser om du har tid, vet jo at du har det travelt:o)

Mange klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...