amilde 11.06 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hvordan går det med hoedpinen? Håper du har blitt bedre.
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Takk for omtanken :0) Det går mye bedre - ikke hodepine i dag - og bare antydning til kvalm - veldig glad .... men så kommer bekymringene ... mindre symptomer?!?!? Tenk om ikke alt er bra med spiren ... hufff det er slitsomt å ha tid til å tenke så mye!!!!! Jeg skal på ny UL neste tirsdag - så da får jeg jo uansett vite :0) Tror nok alt er bra - bare hypokondertanker som tar overhånd av og til - gleder meg egentlig veldig over å være i bedre form!! Enn du da ? Hvordan er formen?!
amilde 11.06 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Akkurat slik har jeg det også. Plutselig var jeg ikke så kvalm lenger. Det var en rar følelse. Jeg gikk og kjente på den følelsen i hele går og ble litt bekymret. Men på kvelden ble jeg så kvalm at jeg gikk å la meg klokka 8. (men det henger nok sammen med at jeg overspiste til middag i pur glede over tilbakevendt matlyst:-) Jeg skal på UL på mandag og gleder meg veldig til det. Er usikker på hvor langt jeg er på vei. Håper jeg er i uke 12 og ikke i uke 9. Jeg har bestilt time til akupunktur for hodepinen. men akkurat nå har jeg det bra. Ha en fin dag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå