Gå til innhold

fokus...hvor er det

Anbefalte innlegg

sitter på job og prøver å fokusere på det som skal gjøres der, men sliter med det. Det har jeg gjort en stund, først under diskusjonen skal skal ikke ha flere barn. Var innom et annet forum her-foreldre i moden alder-og smugtittet og leste så mye positivt at jeg ble overbevist. Så var det alt det andre som skjer EL, gravid, følge utviklingen, tenke på hva alle andre kommer til å si, SA -heldigvis har vi ikke fortalt det til så mange... så er det bare å prøve på nytt....Det har ikke vært så langvarig prosess for meg bare et par mnd siden jeg tok ut spiralen(bortsett fra den første skal skal ikke diskusjonen) men duverden så mye tid det tar....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7019960-fokushvor-er-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener ja... Jeg mistet spiralen min jeg, følte meg dårlig og trodde jeg var gravid, når jeg gikk til legen var spiralen borte. Det skjer visst ikke så ofte, de leita med lys og lykte...hehe...

Dette er snart et år siden, og vi klarte ikke å bestemme oss på noen mnd. Babyprosjektet vant, men etter en prøvemnd la vi prosjektet på hylla noen mnd. Det ble for mye, sykt barn, og det skjedde så mye på andre fronter også. Når sommeren var over var vi klare igjen, energiske og fulle av forventninger. Det klaffet på 2.forsøk i høst, men gikk galt etter 9 uker.

Over jul er det et år siden vi tenkte tanken først, ting tar tid og tida går så fort. Nå må jeg bare vente da, på EL som jeg ikke vet når kommer, på nye muligheter... Tida er ikke alltid med oss damene som så smått begynner å bli ordentlig voksne, men vi får ta den tida vi trenger...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7019960-fokushvor-er-det/#findComment-7020266
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...