Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tatt 2 tester og begge negative, så vi er innstilt på tur til Stork igjen om ett par uker. Men....mensen kommer ikke! Jeg har hatt veldig regelmessig mens, omtrent på timen. Nå er jeg 2 dager på overtid, noen som vet om mensen kan komme senere etter stork besøk? Vet jo at psykisk også spiller inn, men....2 dager på overtid..... Graviditet har jeg slått fra meg siden jeg tok neg.test i går.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7019910-hvor-blir-mensen-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svaret er nok like frustrerende som det er enkelt....enten kommer den eller du er gravid, men det kan ta enda litt tid før du vet svaret. Har selv opplevd at mensen var 2 dager forsinket etter inseminasjon, stork sa dette var normalt da en EL test ikke er helt nøyaktig og den kan ha kommet en del senere enn anntatt, desverre. MEN, vet også om flere som ikke har testet positivt før MANGE dager etter IKM....

Krysser fingrene for deg!

Her kommer min kjipern kommentar. Da vi hadde fire forsøk etterhverandre i fjor høst, ble mensen til slutt TI dager forsinket. Merkelige greier. Både Stork og fastlege mente det var forsinket EL pga psyken.

Men som de andre her skriver: Det er først når tanta kommer at man kan si at det ikke er håp igjen!

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...