Gå til innhold

I går spurte to stykker meg om jeg skal ha tvillinger *ler*

Anbefalte innlegg

Var på kollokvie i går og har ikke sett medstudentene mine på en stund (vi har et års studium fordelt utover to år og har i grunn bare samling 9 ganger i året, men vi velger å møtes litt oftere likevel). Først møter jeg hun ene, hun er informert om situasjonen min, og problemene, og spør hvordan det går. Joda, det ser ut som det går greit nå tror jeg, svarer jeg og klapper meg på magen og legger til at saker og ting vokser jo i det minste. Hvorpå hun svarer at det ser hun og spør om jeg er sikker på om jeg ikke venter tvillinger siden magen er så stor! Måtte jo le da og si at neida, det er det ikke, for det har jeg jo sett at det ikke er på UL. Senere når vi er ferdig snakker jeg litt med en av de andre og hun spør hvilken uke jeg er i nå, jeg svarer uke 10 og hun ser helt forskrekket ut og ser på magen min og sier: Oi, du skal ikke ha tvillinger da!? Nei.... Synes bare det er morsomt jeg for det spørsmålet har jeg fått utallige ganger i svangerskapene mine fordi magen min blir så stor, men det er første gang jeg har hørt det i 1.trimester da, hehe...

Fortsetter under...

hehe den har jeg også fått høre , fik stor mage allerede i uke 9 var ikke så lett å skjule at man skulle ha barn da nei , det var ingen som trodde på meg at jeg bare skulle ha en men jeg fikk rett det kom bare en ut hehe og han er snart 9 kg og komm 1 måned før tiden også da veide han bare 2945 g

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...