Gå til innhold

November: Nå er vi alle "fødeklare"

Anbefalte innlegg

Endelig er dagen kommet til at jeg kan titulere meg som fødeklar. Om bare 21 dager har jeg termin, og kan jo faktisk føde når som helst (men ennå kan det jo gå maaange uker også..). Alle dere andre her inne på novemberklubben er jo allerede fødeklare, og mange går nok allerede på overtid. Jeg, for min del, er sistemann ut her inne, ettersom jeg ikke har termin før den siste dagen i november.

Ønsker dere alle lykke til, damer, for i dagene og ukene framover kan alt skje. Herlig å endelig skulle være igang. Tenk at 9 måneders venting straks er over. Det er rart å tenke på at det er så lenge siden jeg satt der med en positiv gravitest i hånden, overlykkelig, men totalt overrasket, og med en følelse av at ventetiden kom til å ta en hel evighet....

Fortsetter under...

Ja nå er jeg klar så det holder. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så utålmodig som dette, 5 dager over termin. Prøver å slappe av å kose meg men tenker kun på det forestående.Skal ta akupunktur i dag, håper det kan hjelpe på.

Det virker så lenger med 21 dager men det er som du sier, plutselig vil den lille ut. Kom 15 dager før med min første så jeg rakk aldri å vente så veldig.

Tatt i igjen ventingen nå da : )

Lykke til med fødselen.Så skal vi kose oss med bebisene i adventstiden. Glede glede meg.

Ja, jeg har 15 dager igjen, og det er rart å sitte her med stor mage og være nervøs for det som skal skje. Husker jo hvor trist jeg ble hver gang jeg fikk mensen de 4 mnd vi prøvde før det endelig satt! Føler meg godt forberedt til den "tekniske" delen av fødselen, men gruer meg til smertene og blir enda mer nervøs når jeg tenker på at jeg skal få et lite vesen som er helt avhengig av meg, og jeg kan liksom ikke forberede meg fullt til det.

Ventetiden har tatt en liten evighet for meg, har ikke jobbet og kjenner ikke så mange her, men alt tar jo slutt en gang. Det er mye forandringer som kommer nå i nær fremtid, og hele livet mitt blir snudd opp ned. Baby, hus, utdannelse og jobb, og så kanskje enda en baby...hjelpe meg, skal alle drømmene mine gå i oppfyllelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...