elly belly Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! ) Prøver å finne innlegg hvor du skriver litt om rugetiden, men jeg kan ikke se at du har skrevet på lenge... Graviditetstesten er vel rett rundt hjørnet og jeg er sikkert like spent som deg! Tvi tvi. ) Jeg skal på første ul i runde 3 i dag og det blir mest kontroll. Jeg belager meg på å stikke i et 1,5-2 uker til før jeg kan anse meg klar for babymaking igjen. Jeg har gått på 37,5 ml frem til søndag og fra mandag til i går har jeg tatt en hel ampull (75 ml) så som du skjønner så har jeg ganske lav dose enda. Men neste dose blir 112,5 ml og det er alltid da det magiske skjer hos meg... ;o) Tenker mye på deg vennen og tvinner alt jeg har for at spiren vokser og trives i magen din! Jeg har til og med fletter i dag, så her tvinnes hår også. Hehe Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7019791-hvordan-g%C3%A5r-det-med-snooopi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinny Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 PS; hun er i uke 43 klubben Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7019791-hvordan-g%C3%A5r-det-med-snooopi/#findComment-7026460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 9. november 2006 #3 Del Skrevet 9. november 2006 Hei vennen min! Jeg har det ok, men det går visst ikke så bra med rugingen. Det har vært med blandede følelser hele veien, vi ville på et tidspunkt avbryte siden det er siste offentlige forsøk. (Så ville vi få et til). Da dagen for uttak kom var det faktisk 5 egg og ikke bare en follikel, så vi gledet oss til å få flere på frys. Den gang ei. 4 egg var gått i stykker under opprensning, men det siste var blitt befruktet og perfekt delt i 4. Litt skuffet, men samtidig glade ble dette satt tilbake. Jeg var øm i magen i ca en uke etter uttak, så symptomer har det vært! De siste dagene har jeg ikke merket stort og i dag testet jeg negativt (selv om jeg godt kunne se hvor den positive strek skulle ha vært... Det er så irriterende!!!!!! Hadde jo håpet at det var min tur nå... Likevel skal jeg ta blodprøven i morgen, må jo få det bekreftet. Føler ikke at det er verdens undergang, jeg er mere sint enn trist. Men det hjelper ikke på humøret at 2 av mine kusiner er gravide... Den siste uken har jeg vært i ny jobb hvor den ene er høygravid, går på barsel i morgen, så jeg hadde jo håpet at babystøv fra henne ville hjelpe.. Hvordan skal dette ende??? Dette er jo det jeg vil mest i verden...sukk... -men ellers har jeg det bra! det er fint å lese at du er igang igjen. Håper du får den beste julegaven noen sinde ) klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7019791-hvordan-g%C3%A5r-det-med-snooopi/#findComment-7027234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå