bellarosa Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg skulle hatt mensen torsdag for en uke siden...og i dag er jeg en uke over. Tok en test i går, men den var negativ. Så....venner...mitt spørsmål er..... er det noen av dere som også har erfaring med det samme- at det vises sent på en test...???????. Det gjorde det nemlig med meg, med mitt første barn....så jeg håper...veldig.!!
2 fine små Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hvor sent fikk du positiv test forrige gang? Jeg er snart i din situasjon og er veldig nyskjerrig.
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 God morgen!! Så spennende da! Det er jo absolutt håp hvis du har testet pos sent før!! Hører av og til at endel tester pos sent... så lykke til!!!!!!! Noen sympt da??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hørt om flere som venter opptil to uker etter IKM, før de viser positivt jeg. Så kjangsene er vel store. Legene sier jo det at de to sikreste tegnene er uteblitt mens og en pos. test Mens skal jo ikke komme sååå forsiknket med mindre EL var veldig forsiknet, og den igjen skal visst bare variere med et par dager. Krysser fingrene xxxx
bellarosa Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Sist skulle jeg hatt mensen 22 april, men fikk den ikke, og testen var positiv 5 mai- dvs fjorten dager etterpå da.....
Nætte;mortil2 Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 oi oi! spennanes! Lykke te! veit å at testan måle forskjelli, noen e mer følsom enn andre.. æ testa positivt over ei uke FØR tr. så ja.. forskjelli! hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå