Gå til innhold

blødning og UL

Anbefalte innlegg

heisann..

I dag skal jeg ringe gyn-senter og høre om jeg kan få sjekket om alt er kommet ut eller om jeg må ha hjelp til å få ut resten etter en tidlig SA. Men selvfølgelig.. så er håpet der... for blødningene har ikke vært sterke og jeg har ikke hatt noe vondt. Så drømme-delen inni hodet mitt går rundt med lykkelige bilder av at d fortsatt er noe der inne som blir å vises på skjermen og alt er bare bra.. Mens fornuften er mer nøktern og sier at jeg må huske å kjøpe bind når jeg kommer derfra for d trenger jeg nok..... AAAAAAAAArrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhh skulle så gjerne tatt livet av den drømme-delen til tider... Blir jo bare skuffa...

Huff.. måtte bare blåse ut litt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7019392-bl%C3%B8dning-og-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde solide bloedninger med datteren min som naa er - nettopp det - datteren min. Les "Spotting fire dager over IKM, hva er det?" Der skrev jeg min historie. Det kan gaa begge veier, og det har det gjort for meg. To ganger var bloedning MA og tredje gangen ble det en datter gitt.... =o) Lykke lykke til, livet er noen ganger ALTFOR spennende.

ja leste innlegget ditt.. og drømme-delen blåste seg opp med en gang og sa bare "hva sa jeg? d er mulig!!" hehe..

Håper d lykkes for deg også denne gang..

Vi har nettopp begynt å prøve igjen, og mistet også forrige gang når vi begynte å prøve.. syns d er en dårlig statistikk gitt!

Krysser fingrene for deg! skal du ut å kjøpe test??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...