Gå til innhold

Guten morgen twilight-girls.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ses om noen timer. Nå skal jeg lage meg frokost og niste for så å hive meg ut i rushet slik at jeg kan ha 10. klassen fra helvete i samfunn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw: inggen bitterhet å spore:))

Skrevet

Godmorgen :o) Håper dagen ikke ble så værst likevel Hanne, og håper dere andre også har hatt en fin morgenstund. Her har det endelig sluttet å regne, så i dag får jeg faktisk hentet avisen uten å måtte skifte etterpå...så nå blir det frokost, lokalavisen og dagens espresso :o)

Skrevet

Her har det visst gått trått siden jeg sto opp:) Hehe. Dagen til nå har gått fint, men jeg misunner deg den frokosten. *misunne*.

Klassen er ikke så ille. Nå rekker de opp hånda, tar av seg luene, roer seg når jeg sier de skal osv. To stykk gjør som de vil, men hvor mye kan jeg endre i løpet av 6 ukers praksis?

Skrevet

Guten morgen, til deg og. Skjønt det er vel teknisk sett dagen nå...

Håper du overlever nok en dag med klassen fra "helvete" Hanne.... Må si jeg beundrer de som er lærere idag. Mine barn skal iallefall få med en stor porsjon folkeskikk i sekken den dagen de begynner på skolen!

Frokosten vel fordøyd, Stinemor?

Ellers blir det jo spennende å se aktiviteten inne på tråden her idag. Er ikke både Ka-Ping og SpongeBob på reisefot, da?

Ha en fortreffelig dag alle sammen!;-)

Skrevet

Jo, jeg tror de her på tur, men vi kan vel prøve å holde liv i tråden likevel? Hehe.

Skrevet

Det får vi prøve. For "gæli" å være avhengig av et par stykker for å få tråden til å sitte høyt på lista og...

I dag er jeg skrubbsulten- igjen.... Tror baby og jeg har økedøgn om dagen, for jeg er konstant sulten...

Skrevet

Guten morgen

(kommer ikke på et eneste tysk ord, bortsett fra schnell...og det passer ikke så godt til morgenhilsen og ei som dekkende ord for meg heller.............hehe, morsom fra morgenen av her?)

Jeg har hatt feierene her! Jeg var jo seff iført årets *fineste* morgenkåpe: egentlig rosa men full av nupper som gjør at den er mer en grå/sliten/flanelsgreie. Jeg våknet av dørklokka (som vi satte opp for 4 dager siden...3 år uten!) og det gjorde at jeg ikke hadde all verdens tid til å gjøre noe med fremtredenen. Noe som betyr at jeg var kun iført morgenkåpe og intet annet....... og hår og ansikt manglet grunnleggende ettersyn!!! OG her skulle jeg fly rundt og vise han ildsteder og piper og fandens oldemor. Ikke greit å hive seg rundt med et bekken som hangler..... Er det mulig å føle seg mer misslykket fra morgenen av?

Jeg er enda litt bedre i bekken i dag også, så i dag skal jeg gå på jobb med glede;) Vi skal også ha ei som står å viser fram Kitchen Aid i butikken i dag, har *godpris* på de i forbindelse med at katalogen kom. Spent på om det kommer noen jeg altså!

Må bare kommentere Hannes msn bilde: Er dette en speiling av humøret eller været dær du er? For er det humøret så oversendes en mentalklem sporenstreks!

Ha en fin dag alle jenter her inne:)

Skrevet

Må korrigere meg selv: jeg har ikke Hannes msn.......... ihvhertfall ikke denne trådens Hanne:)

Selv om jeg gjerne vil det altså! Og hvis hun vil også så kan hun sende mail til: [email protected] så mailer jeg deg adressen min;)

Sender klem for det!

Skrevet

Så bra å se det var litt liv på tråden igjen da :o) Frokost, te, espresso og lokalavisa er vel fordøyd nå....lite nytt som skjer i en liten by, så tar jammen ikke lang tid å lese avisa, hehe. Fikk kaffen litt i vranghalsen her en dag jeg leste avisa da...en ny undersøkelse viste at gravide i Bodø hadde høyeste doser av miljøgifter i seg, høyere enn gravide i Russland...gulp...får se meg om etter økologiske matvarer heretter :o)

Vasker kjøkkenskap nå....rart hva en gjør for å få tiden til å gå! Heller kjøkkenskap enn å undervise 10. klasse, du har min høyeste respekt Hanne!!

Har forresten lite oversikt over når dere andre på tråden har termin, bare Hanne (av naturlige årsaker) sin store dag jeg skjønner når er. Er det november, desember eller januar på dere andre? Spennende nå når det nærmer seg :o)

Skrevet

26.desember for min del, selv om jeg ikke tror på den datoen selv... Har bestemt at ungen skal ut FØR jul!;-) Egen termin er 15.des, og med en uke-pendler til mann, har vel jeg mer rett i tidspunktet baby er laget på enn UL-jordmora...

Skrevet

Jeg har termin 2 januar............ men som alle andre så tviler jeg på at han kommer da.

Men vet ikke noe sikkert, vi hadde jo oss endel den måneden, hehe;) Den som lever får se, som det heter;) Jeg skal hvertfall ha ut gutten Før Ka-ping;)

Skrevet

Hei hei alle sammen! Tilbake etter en tur hos legen - mange kontroller nå på slutten - og alt var bra. Det så visst ut til å bli en gjennomsnittlig stor baby, så nå har jeg noe å slå i bordet med til alle de 40-50 år gamle nabodamene og kollegaene mine som mener jeg er sååååå liten, at terminen umuuuuulig kan være riktig og at det kommer til å bli en biiiiitteliten baby. Termin til søndag forresten. Tenkte kanskje jeg skulle rekke å føde sånn at jeg kunne hilse på Vims samtidig, men det ser ikke sånn ut.

Nå får jeg snart besøk av ei venninne med babyen sin, vi skal lunsje og gå tur - blir koselig :-)

Skrevet

Andrea: så koselig med besøk og tur. Søsteren min hadde forresten 'liten' mage, men jentungen som kom to dager over termin var 3700 og 52 cm. Drit i gamle nabodamer som tror de kan bedre...

1D: Jeg skal sende deg e-post om litt. Forstod nemlig ikke helt hva du mente oppi her med bilde på msn'en min, hehe:)

Snille, snille lærerdamen kom inn til meg med kvikk lunsj nu, emn hun kunne advart meg mot at det var kvikk lunsj med appelsin. Liker ikke appelsinsjokolade jeg:/

Skrevet

Hei hei! Alt dere har gjort før jeg i det hele tatt har kommet ut av morgenkåpa; vært på jobb, hos lege, hatt feier på besøk og lest morgen avisa m.m. Noe som får meg til å tenke på at jeg på bestille abonnement på Bergens Tidende i ukedagene også nå som jeg skal være hjemme. Har ikke vært så mye innom Bim de siste dagene - har prøvd å være flink å lese. Har meldt meg oppi et delfag på universitetet *angrE*, men det koster penger så jeg må jo prøve å gjennomføre.

Har termin 18 januar - nøyaktig 10 uker igjen nå. Det blir dårlig med nattesøv. Får så forbaska vondt i hoftene og nedover beina av å ligge på siden. I natt fantaserte jeg om seng med et stort hull til magen i midten, så jeg kunne ligge der med magen hengede ned, hihi! Slik som fysiteraputene har til hode på bankene sine. Prøvde å halvveis sitte å sove, men da får jeg ikke puste. Kan ikke annet enn å klage :)

Ellers virker alt vel med lillebror i magen. Kjenner at han har blitt friskere i frasparkene der inne. Jeg holder på å ommøblere litt på soverommet for å få plass til senga..begynner å glede meg nå, veldig kos å begynne å ordne i stand så smått. Skal grave fra stellebordet fra boden å se om det passer på badekaret her vi bor nå. Barnesete til bil må vi også ha. Har forstått her inne på bim at det er en egen vitenskap å sette seg inn i. Ellers har vi det meste fra forrige gang. Mange søte kjoler vi ikke får brukt.. Ha en fortsatt god dag!

Skrevet

Maaaaaaat!;-)

Nå går jeg og spiser. Er så deilig med spiserom og kjøleskap på jobb. Vi er en gjeng som handler ferskt brød og pålegg hver dag, så matpakke er ikke nødvendig lenger. Mye bedre med mat som ikke er svett etter mange timer i veska!

Skrevet

Ble jammen ikke lange tråden i dag nei jenter...er vi for opptatt eller for lite skravlesyk tro :o) Har hatt en ikke så værst produktiv dag; ryddet i to rotskuffer, skiftet trekk på kjøkkenstolene (bytter mellom to forskjellige, og nå er det den røde som minner om jul det gjelder), og vasket de fleste av kjøkkenskapene.

Nå kommer min kjære snart fra jobb, så må vel fikse meg selv litt...hehe...og kanskje starte på en middag. I morgen blir det bydag med mamma, skal få shoppet ferdig julegavene (!) og bare kose oss på kafe tipper jeg :o)

Håper dere har hatt en fin dag! Ha en fin ettermiddag :o)

Skrevet

Har vært ganske opptatt, men er innom av og til. Jaja, kanskje vi er doooomed uten ka-ping og sponge??

Skrevet

yes, you are dooooomed! DOOMED, I TELL YOU!!!

Skrevet

Hvor der det du sniker til deg nett da?

Skrevet

Har kapra pc'n til Gullemor et par øyeblikk :) Måtte dobbeltsjekke at ikke det er noen endringer med flighten min ikveld - ville vært dumt om dere ikke fant meg på flyplassen og så bare dro hjem, og så står jeg der mutters aleine sent på kvelden i et land der jeg ikke skjønner språket... *grøss*... så jeg tenkte jeg skulle være litt føre var så dere ikke hører beskjeden "kan mamma'n og pappan til ka-ping vennligst komme til informasjonen" sent ikveld og finner en gråtende gravid-forvirra-bortkommen trønder med bekkenløsning og feilpakket håndbagasje bak infoskranken...

hilser forøvrig masse fra Gullemor! Vi koser oss med vaniljeboller i Gulleheimen for å feire den vel overståtte ka-ping-dagen mens vi venter på at Gullefar skal komme hjem fra jobb så vi kan lage deeeeilig, deilig pasta med basilikum og fersk mozzarella. Det kan virke som om Gullemor og du er ganske like på mange måter, Hanne :)

Skrevet

Hehe, alltid kjekt med noen sjelsfrender:))

Skrevet

Kjapp opdattering fra meg:

Etter at feierene hadde gått fikk jeg ordna meg til jobb og strena avgårde ganske fornøyd med meg selv, sidne jeg hadde gjort det jeg skulle osv..........

På vei til bussen DEISER jeg i bakken på holka...............

Ligger der å kaver i søledammen som en strande hval med snørr og tårer og hulking og jeg vet ikke alt. Måtte ha sett helt jævlig ut, siden en bil snudde og kom tilbake for å spørre hvordan det gikk......... Blir ikke bedre av at jeg får hjelp av et pensjonistpar til å komme meg på beina (Er du SIKKER på at alt går bra? *Jahhhhhhaaaaadaahhhhhhhaagråtehystrisk*) Jeg blir så faktisk kjørt hjem (60meter) av hun dama i bilen og kom meg inn for å skifte. Så var det ut igjen og stavre seg avgårde til bussen uten å falle engangtil.

Kom meg på jobb og der har ting heldigvis gått greit og fikk gjort ærendene jeg måtte ta før jeg kom meg hjem til ferdig middag, med tilhørende rot og mann som stikker på Royal Leage midt i kjøttkakestekinga si....han skulle steke opp noe farse og det har han gjort, men han har også latt alt stå ute på benken etter seg......Også skulle han sett på en maskin klær...........jeg kommer meg jo ikke ned i kjelleren og jeg vil gjerne reise i noe som er rent......det kan jeg tydeligvis bare glemme.....og ikke henta han opp ved heller (enda vi diskuterte det ved middagen senest at jeg gjerne vil at det er nok ved siden jeg ikke kommer meg i kjelleren og han sa *jeg er jo her og gjør det jeg, så jeg skjønner ikke hva du maser etter*)

Kjenner dette er på vei til å bli et syte innlegg, så jeg slutter her jeg;)

Skrevet

Huff, 1D, høres ikke godt ut å dette på isen sånn, håper du ikke skada deg hvertfall. *Sender over en trøsteklem*

Skrevet

Tusen takk!

Jeg overlevde fallet, var mest skrekken heldigvis! Blåmerke på albuen og øm i bekkenet, men ellers fin. Var forresten innom Cornelias hus i dag, der hadde de et par søte julegreier må jeg få si;) De hadde noen utrolig lekre lys;) Jeg kjøpte 2 til å ha i vinduet også får jeg komme meg tilbake dit på mandag å kjøpe adventslys!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...