☆Lille my* Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei igjen. Er veldig deprimert så kommer ikke til å være her så ofte nå lenger. Som sakt så har min kjære ombestemt seg ang prøvingen! Jeg må begynne på pilla igjen:( Jeg er utrolig lei meg for dette! håper han snart vil starte prøvingen igjen! Vet ikke helt hva jeg skal si.. men jeg ønsker ALLE SAMMEN masse lykke til med prøving og svangerskap! De fleste av dere har vel flyttet over når jeg kommer tilbake! God natt jenter! Klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Unnskyld meg men det synes jeg var dårlig gjort av mannen din! Å ombestemme seg sånn! Han er enig i at du skulle slutte på pilla, du slutter og går rundt med store forhåpninger og glede også ombestemmer han seg! Det synes jeg egentlig var litt råttent gjort! Men nå vet ikke jeg historien hans eler deres, de... Håper uansett at han ombestemmer seg fort igjen!! Trøsteklem!
Smulen&Skalken Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 så trist! det var dumt at det ble sånn...men du skal ikke se bort ifra at det ikke er så lenge til du er tilbake igjen mannfolka ombestemmer seg fort hehe
Flippa m Frida Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Huffda, det var da innmari kjedelig! Jeg må si at hvis jeg hadde vært i din situasjon så hadde jeg blitt så sur og forbanna at jeg hadde bedt typen sove på soffan til han fant ut at han var klar til å bli far! Lykke til med overtalelsene...
☆Lille my* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Ja jeg er ganske ittitert! men samtidig må jeg vise at jeg respekterer hannes meninger! hvis ikke så blir han så sint!! ÅÅååå! føler meg så tom nå! er så forbanna for at han ALLTID skal si når ting passer! Virker ikke som mine ønsker betyr noe!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Men du Liz, synes ikke du skal begynne på pille igjen. For din egen del iallefall. Den klusser så innmari med kroppem, si heller til han at det ikke blir noen sex rundt EL. Nå tenker han bare på seg selv, og jeg synes faktisk at du også skal gjøre det! Snakkes på msn senere i kveld? Kjempeklemmer fra meg
☆Lille my* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2006 Den er grei:) da ombestemmer han seg nok:) haha Jeg er på msn;)
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Det var trist å lese. Men hadde det vært meg, hadde jeg nektet å begynne på pillen igjen og sagt at han fikk ta ansvaret for prevensjonen...
Flippa m Frida Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Jeg er helt enig med de andre her jeg.... Jeg hadde ikke kødda mer med kroppen min på en stund... Hvis han plutselig vil ombestemme seg ang, barn, så burde han tenkt på det litt før, sånn at du slipper å tukle med hormonene altfor mye. Det må gå an å legge litt ansvar i hendene på mannfolka! Han bor vel ikke hos mamma lenger?
☆Lille my* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2006 Hn bor faktsik hos mamma! Flytter inn hos meg i januar. Skal ikke begynne på pilla igjen, sant det dere sier! nå kan han begynne å ta litt ansvar! Jeg spurte han hva han mente vi skulle gjøre nå som han har ombestemt seg! blir ikke noe sex da sa jeg! Du får begynne på pilla fikk jeg beskjed om! Men det skjer ikke! Eneste negativet med å ikke gå på pilla er at jeg blør som en slaktet gris i 14 dager:( + intense menssmerter! menmen! sånn er det å være jente;) Klem
Flippa m Frida Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Oj, opps... Men han er jo på vei bort fra henne... Stå på krava jente! Ps; ikke for å skremme deg eller no, men hvis du har skikkelig intense menssmerter og blør veldig mye, så ville jeg ha sjekket meg for endometriose... Det høres veldig ut som en venninne av meg og hun har det... og det er tydeligvis vanlige symptomer det du nevner... Hvis du nå om forhåpentligvis kort tid skal gå i gang med barneproduksjon kan det jo uansett være greit å sjekke det ut... Men særlig mer vet jeg ikke om det...
☆Lille my* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2006 :/ Fikk mensen da jeg var 10 år og begynte da å få kraftige blødninger! Legen satt meg på p piller da jeg var 14 for å få mildere blødninger og smerter! Har alltid vært sånn:( Har gått på pilla siden da (20år nå) Slutta i september, fikk tr 4 dager etter(normal blødning, 5 dager). Så kom den tilbake for 2 dager siden, KRAFTIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå