Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn som fremdeles sover i samme seng som mamma og pappa :(. Vi har prøvd å få han til å sove i egen seng, men han trenger puppen min til å sovne, og når han først har sovnet i min seng er det helt umulig å få ham over i egen seng uten at han våkner på nytt.

Har bestemt å få ham til å sove alene, men trenger råd og erfaring!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Min brukte også å bruke puppen til innsovning. Fra han var ca 1 mnd, men han sluttet med det selv når han var ca 3,5 mnd.

Før han var 1 mnd. og skulle legge han tidligere litt etter litt. Brukte vi å sitte ved senga hans og styrke han på hodet. Helt til han sovnet. Kunne ta lang tid enkelte kvelder. Noen ganger måtte han opp igjen for å få mat.

Anbefaler deg å flytte han over etter at han har sovnet. Så får han bare våkne. Prøv å kos og stryk til han sovner. Fungerer ikke det så ta han opp, tilby mat. Legg han over og gjenta prosessen. Ikke la han gråte for lenge, da kan han bli utrygg på senga si.

Med litt tolmodighet så skjønner han pointet =)

Skrevet

Nå har jeg lest igjennom de aller fleste innleggene, og det går om igjen dette med å legge babyen like før den sovner. Dette prøver vi (ikke at jeg tror det går problemfritt)!!!

Del gjerne råd og erfaring de som har.

Skrevet

Vi flytta han over etter at han sovnet, og la ei av mine brukte skjorter i senga sammen med han. Det funket på natta, men ikke på dagtid. Men han har bestandig vært vrang på dagsoving...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...