Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 fant ut at jeg er gravid idag, har ei jente på 9 mnd.. jeg ble ikke glad, bare redd,er skjelven i kroppen enda:) er det noen av dere som har 2 tette?er det slitsomt? trur jeg er anonym for nå
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 det er mange som har klart det før deg! du blir nok vant til det. men tøft er det nok helt sikkert:) det finnes vel både pos og neg sider. men når det har gått noen år, og du ikke har to bleieonger lenger. så har du to nesten jevngamle søsken som kommer til å ha masse glede av hverandre!!
3godklumper Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg har to veldig tette og så en attopkladd. Mine to - nå store - barn har vært bestevenner hele veien. De har alltid hatt hverandre i alle situasjoner. Søsken er jo den eneste vi deler foreldrene våre og oppveksten med. Det skal sies at de første 1 1/2 årene ca er ganske hektiske med to bleiebarn, men heldigvis faller ofte nr.2 inn i mønsteret til førstemann ganske automatisk. Gjelder selvsagt ikke alle, men er det man ønsker.. Har selv søster som er 13 måneder yngre enn meg. Min beste og verste venninde i alle år!
Aga:-) Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Jeg har to tette, 19 mnd mellom. Slitsomt den første måneden, men synes det er kjempefint nå som ting er litt mer rutinepreget. Gled deg du:-) Grattis, forresten!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Hei.. Jeg har ingen tette,men er gravid med andre baby nå og dattera mi er bare 6,5mnd!! Det kom som et lite støkk og tankene begynte selvfølgelig og surre,men nå som det har gått opp for oss så gleder vi oss masse... Lykke til!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/6994430 Se så bra det kan gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå