Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er driiiit lei mannfolk nå... Sambo er så sliten og tett i nesa, skjønner dere, at han orker ikke noen ting... Nei nei, da holder jeg huset strøkent, handler inn det som trengs til den lille kommer i hus, tar litt og litt hver dag for bekkenløsningen gjør så forbanna vondt, lager middag, og så må jeg mase for at han skal bære oppussingsutstyret ut i boden.. Også maler jeg resten her hjemme selv, for blir gal av å gå å se på uferdige ting og vite at babyen kan komme når som helst.. Vi skulle egentlig vært ferdige i leiligheten her for over en måned siden for å kunne kose oss litt på slutten nå før fødselen, men neida... Og han sovner tidlig på sofaen hver kveld, for han er jo så tett i nesa!!!!!!!!!!!!!!!

Kjenner jeg er skikkelig lei av alt! Ikke har jeg fått takk for noe!!!! Går og har vondt hver eneste dag - han kunne jo frekka frem pengepungen og kjøpt noen fine blomster og fått ræva i gir i leiligheten her!!!! Ikke sant?

Fortsetter under...

Typisk mannfolk...de har alltid god tid. Mannen min er flink han altså, men må allikevel mase på å få ting gjort....har en del ting som jeg ikke lenger klarer å gjøre og som jeg bare håper han fikser ferdig i god tid før fødsel....

Min mann e heldivis sjeldn sjuk førr han bi så sur og sint at han e ikke væranesn i lamme da...

En gang førr fleire år sia så va vi bægge sjuk og lå på kvær sin sofa... også sku han ta sæ ett glass juice også sletna selvfølgeli den der foliedrittn så han fikk den ikke opp... da han va å fant en kniv på kjøkkenet så søla han selvfølgeli juice... først så trampa han flat en pakke dopapir som ikke va kommet på badet etter at vi hadd handal... også kom det et hælsikas bråk fra vaskerommet.... så æ gikk da å så ka han holdt på med... da satt han å hamra laus med ei lita slegge på en gammel skriver, som alltid har vært dårli.... (aldri meir Lexmark hær i huset ;D) og etter ei stund så gikk han bærre å la sæ på sofaen og sov igjen... han hadd dog ikke sagt et einaste ord...

Hahahaha : D Synes jeg ser han sitter der og banker løs på skriveren!!! Min samboer er og ufattelig treg med å få ting gjort! Nå har han f.eks lagt emballasjen til hylla vi kjøpte oppå seksjonen i stua, bare for å få det unna veien, og det har ligget der siden mandag kveld, til tross for at det er masse annet papir som skal ut i containeren og!

Og så står det en juicekartong på kjøkkenbordet. Den har han flyttet fra sofaen og ut dit, men å helle ut resten av juicen, skylle kartongen og sette den til tørk i vasken, nei det er nok litt mye å gjøre på en gang!!

Er visst om å gjøre å ikke slite seg ut.... Og så tror jeg at de faktisk ikke ser det vi gjør for å holde ting i orden og i gang. Kvinner har visstnok mye bredere synsvinkel enn menn, slik at vi kan ta et overblikk og få med oss masse, mens menn må bevege på hodet for å se mer enn en ting av gangen. Det er visst derfor det er så tydelig når menn snur seg etter fine damer på gaten.

Kjenner meg godt igjen!!! Jeg prøver virkelig å ikke eksplodere her hjemme, men en sutretet man som ligger på sofaen takler jeg dårlig!!

Jeg brølte til han her en kveld at han fikk fa*** meg ta en paracet og litt nesespray og få ræva i gir! Jeg må jo alltid gjøre det!?!?

Annonse

Hihihi - må flire jeg.. Bra det ikke bare er min mann da! Og hva er det med å rydde ting bare litt ut av veien for så å liksom ta det seinere? Her har pappen fra sprinkelsenga og baderomsskapene ligget på barnerommet i tre uker... Arrrgh! Hvis han er såååå tett i nesa i dag også så blir det paracet og nesespray ja, det skal jeg love dere!

Jaja, Bim-jenter, vi får vel bare holde ut! De er jo tross alt brukenes til noe disse mannfolka våre - nå får vi jo snart bebisen!!!!! :-)

Han kommer ikke til å gjøre noen ting hvis du fortsetter å gjøre alt, Hermine. Du får gi ham en dusj nesespray i hvert nesebor mens han sover, så kan du vekke ham og spørre om han kanskje begynner å føle seg litt bedre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...