Petrinemor Skrevet 9. november 2006 #26 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7025961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #27 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7026486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #28 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7026823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirevipp med go`gutten Skrevet 9. november 2006 #29 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7027113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. november 2006 #30 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7027436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princi Skrevet 9. november 2006 #31 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7027577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #32 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7027683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 9. november 2006 #33 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7027953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #34 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤**¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7028052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 9. november 2006 #35 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7028668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junior&vesl@ Skrevet 9. november 2006 #36 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7029560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Horrible Skrevet 9. november 2006 #37 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? Pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7031408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyT Skrevet 9. november 2006 #38 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? Pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp Finnmarkbaby? 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7032449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siss75 Skrevet 9. november 2006 #39 Del Skrevet 9. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? Pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp Finnmarkbaby? Siss75 - 7pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7032639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marenmor Skrevet 10. november 2006 #40 Del Skrevet 10. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? Pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp Finnmarkbaby? Siss75 - 7pp 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp marenmor 1pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7034084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelebek Skrevet 10. november 2006 #41 Del Skrevet 10. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? Pus? 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp Finnmarkbaby? Siss75 - 7pp Kelebek 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp marenmor 1pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7035008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granny Weatherwax Skrevet 10. november 2006 #42 Del Skrevet 10. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? Pus? Tiltebukk (SA i okt., men satser på ny til våren) 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp Finnmarkbaby? Siss75 - 7pp Kelebek 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp marenmor 1pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7035044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. november 2006 #43 Del Skrevet 11. november 2006 1: Det kommer når det kommer Femina (men blir overrasket om TR kommer, grunnet gravidsymptomer) Pus med liten pus? Pus? Tiltebukk (SA i okt., men satser på ny til våren) 2 : Blir veldig lei meg om ikke det klaffer denne pp Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart? utålmodig 7pp Pike 24 & Nikko tonje-mari sin mamma Lillemy-77 lioevr Yaddaline barney Mabebaby? Snart5barnsmamma? 4pp Scubagirl - 11pp Deseando...7pp Mumme82 Petrinemor Bella*11pp Maria3pp o",) Stine31 Bea 9pp Alba32-9pp Finnmarkbaby? Siss75 - 7pp Kelebek Moota 2pp på nr.2 3 : Vi kan godt vente litt¨ *bubbs* spirevipp (akkurat begynt å studere, så har andre ting å tenke på for tiden) sigge:) 4 : blir ikke lei meg, bare skuffet. janne78 *Rutletutt & Bias* (har ikke noen særlig håp denne mnd, men blir nok litt skuffet likevel) 79`er snart3barnsmamma?? * vetlis *1pp etter 2 MA* solskinnsjenta 1.pp etter SA *netta*ønsker*seg* AnLin2pp (tror jeg da.. mulig litt deppa ) Princi (veldig skuffet riktignok, og kanskje bittelitt lei meg...) *¤*Minni*¤* 5pp marenmor 1pp 5 : jeg blir lettet om det ikke klaffet!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7018403-litt-skummel-blir-kanskje-br%C3%A5k/page/2/#findComment-7045622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå